Czy ktoś z szanownych kolegów może mi powiedziec jakie koła załorze po takiej zmocie do YJ ? jest szansa na Maxxis-y 37/12,5 R15?
Na wysokość pewnie wejdą, ale z obcieraniem przy skręcaniu może być problem.
ogólnie sam mam mniej więcej taki lift koła wejść powinny ale skręcanie będzie ciężkie chyba ze dasz dystansery jakieś a o wykrzyżach to też chyba będzie można pomarzyć poza tym czy mosty YJ to wytrzymają ?? bo jednak to dość duży kawał opony a te danutki co są w standardzie raczej za dobrej reputacji nie mają
Mosty wytrzymja... może na asfalcie jak za dużo gazu nie będziesz dodawał. Przyjmuje się, że maksymalna średnica opony dla mostów D30 i D35 to 33", choc sa tacy co łamia w nich półosie na 31" oponach i tacy którzy jeżdzą na oponach 35" i nic się nie dzieje. Osobiście uważam, że Dana 30 może wytrzymać trochę więcej niz Dana 35, bo nie dostaje takich duzych obciążeń w terenie. Ale opony 37" to mimo wszystko przesada. Z drugiej strony Wagoneer ma D30 w Cherokeem i opony 39" i jeżdzi. Tyle, ze nie ma blokady w D30 i ma zaspawane krzyżaki. Duzo tez zalezy czy planujesz bolkady w mostach. Wg mnie do takich opon to co nammniej mosty D44 albo mosty z Patrola.
Nie planuje blokad w mostach . Obecnie mam na aucie 33" i nic jeszcze jak dotad sie nie wydarzyło. Jak piszesz o mostach z patrola to z jakiego modelu masz na mysli? Ii czy wymaga to ogromnych przeróbek?
Dzieki wszystkim za pomoc.
Ii czy wymaga to ogromnych przeróbek? tak
1300 km juz za mna. Nic jak narazie nie wyje,nie obciera, a przy resorach z liftu RE 4'' to te wykrzyże sa minimalne. Zdechnie to mam dodatkowy koszt.
1000 euro za mosty(dana44) z Rubicona to drogo?
1000 euro za mosty(dana44) z Rubicona to drogo? no raczej
Ii czy wymaga to ogromnych przeróbek?
Jakby nie było, to zmieniasz podwozie w maszynie. No i musi to wykonać ktoś, kto będzie potrafił obrócić most