ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Czy ma ktoś taką książkę? Jak co to mogę wysłać na mejla jakiś rozdział. Niestety jest tylko z rysunkami, a nie ze zdjęciami .


Ja mam identyczną
Jedna z gorszych, ale zawsze się przyda..
tez ZPT umiesz ludzi podtrzymywac na duchu

...ale zawsze sie przyda...


...bo tak naprawde "Książka" jest tylko jedna...
Hans znal sie na rzeczy jak malo kto, ale zeby tak zaraz krew...
ja szukałem po antykwariatach to znalazłem tylko literature do kadett ale wersji e

szukałem po antykwariatach to znalazłem tylko literature do kadett ale wersji e
Szukaj na Allegro, ksiązki z serii "Sam naprawiam" da sie kupić od 10 do 50zł w zależności od stanu, momentu aukcji, pory roku i zainteresowania innych
Zasadniczo mam profesjoalnie oprawioną (w drukarni) kserówkę z tego do sprzedania za 30zł

PS. Przypominam nowym, że jedną z zasad naszego klubu jest starac sie nie licytować z innymi klubowiczami na aukcjach, w sensie: nie bijemy sie o przedmioty i nie podbijamy cen. Jest na forum topik "Osprzęt na Allegro" gdzie czesto ludzie zgłaszają znalezione na Allegro rzeczy, np też ksiazki - mozna sobie zaklepac wtedy i nie ma kłopotu i scysji.
Prospekt kadett wersja GT/E za 12,99
http://moto.allegro.pl/sh...?item=129865825

[ Dodano: 2006-09-27, 14:11 ]
Literatury na temat kanta jest mnóstwo , tylko jest już trochę trudniej dostępna . Trzeba troche poszukać .
Jaro czy to twoja kolekcja?
Nie ma na zdjęciu książek z aut podobnych typu Kadett E , Astra czy Corsa A , a te też się przydają

Nie ma na zdjęciu książek z aut podobnych typu Kadett E , Astra czy Corsa A , a te też się przydają
utwierdziło mnie to w przekonaniu że jestem tylko użytkownikiem tego autka

Ja kupiłem sobie knigę o kancie w wersji angielskiej na ebay-u za dwie mi przyszło zapłacić aż około 9 funtów ksiązki są super bo mam też taką do ascony i jestem zadowolony a mam też książkę H.R. ETZOLDA i też się nadaje.
warto mieć dobrą książkę.
ja nie mam żadnej dlatego każda naprawa, którą robię sam poraz pierwszy zajmuje zbyt wiele czasu.
ale jakoś sobie radze.
poza tym dużo czytam na forum (mało piszę bo głupio czasem sie wypowiadać)
ale chyba najwyższa pora zakupić jakieś książki .
najchętniej to kupiłbym polskojęzyczną
ktoś wie czy są dostępne?
(znowu ide na łatwiznę i pytam zamiast poszukać)

A to dla Wykręta:
http://moto.allegro.pl/sh...?item=129440637


to chyba nie było trudno znaleźć ?
Kolega sie dogada z Wykrętem który bierze ksiązkę i już... 25zł.

Poza tym:

Sylwek mogę Ci wysłać skan książki tej co jest na początku tematu . Nie jest za dobra, ale na początek się przyda. Tylko daj mi znać!
dziobak 10 dzięki rezerwuje ja sobie

Sylwek mogę Ci wysłać skan książki tej co jest na początku tematu . Nie jest za dobra, ale na początek się przyda. Tylko daj mi znać!
dzieki serdeczne
zbliża sie remoncik silnika.
trozkę by sie przydało teorii
aczkolwiek zastanawiam sie czy warto???
wydaje mi sie ze skoro mam na oku większy motor to czy jest sens remontować to1,2
Nie ma sensu, o ile potrafisz sam zawiesic nowy motor oraz pod warunkiem że silnik większy (jak mniemam 1.3?) jest w dobrym stanie.
Do większości wiekszych silników niz 1.3 będziesz potrzebował innego zawieszenia połosi, przegubów itd.
No to należy tu wspomnieć, że Hans w swojej książce, którą to przetłumaczono, motor 1,2 OHV potraktował po macoszemu. Właściwie to nawet o nim nie wspomniał. Wynikło to z tego, że do tego była osobna książka i nikt jej nie przetłumaczył. Pod tym względem jest lepsza "ta żółta".
ano uzytkownicy najbiedniejszych wersji kadetta martwcie sie sami, ew. kupcie sobie ksiazki w antykwariacie od kadetta C 1.2.

kurcze ale Hans napisal rowniez szczegolna wersje do diesla mimo ze diesel jest dosc dobrze opisany w bazowej wersji
narazie w licytacji nikt mnie nie przebił i oby tak zostało
Jeszcze zostało sześć dni
a doświadczeni alegrowicze licytują na końcu albo korzystają ze snajpera

Nie ma sensu, o ile potrafisz sam zawiesic nowy motor oraz pod warunkiem że silnik większy (jak mniemam 1.3?) jest w dobrym stanie.
Do większości wiekszych silników niz 1.3 będziesz potrzebował innego zawieszenia połosi, przegubów itd.

wiem ze do wiekszych silników trzeba wiecej zmian
koleś proponował mi odsprzedanie wszystkich potrzebnych elementów. bo miał dacha i to troche ostro.
fajne autko zmasakrował
silnik2,0 ,komp. ,skrzynia5b.
półośki wszystko wszystko.
i mam pytanko ile trzeba za taki zestawik zapłacic???
ile trzeba jak najmniej wszystko zależy ile gość chce ,
podejżewam że wychodzi około 2000 zł
Sylwek jak rozumiem to auto to był kanciak? bo jak nie to i tak trzeba będzie to i owo dokupić.

Zalezy jaki stan tego silnika i jakie to 2.0... Zakładajac że stan jest "super" w co nie wierzę, i jest to c20ne 8V 115ps, to za komplet silnik kompletny, skrzynia, komp, wiazka, to jakieś 700zł, zawiecha tzn. macphersony kompletne, półosie z przegubami to jakies 300zł. Sądze że do 1tys zł powinieneś sie zmieścić.
jak nie dasz rady sam założyć- lub nie masz możliwości - to jesli masz gotowy komplet, to powinien montaż wyniesć około 300zł.

Mam nadzieje za na tych macpherach są jakies konkretne hamulce, bo do 2.0 hamulce z 1.2 to samobójstwo. Pomyśl też nad serwem i pompą z łezki.
koleś zbudował potęge z kanta robił go pół roku.
władował w niego ok10.000 a po roku czy dwóch sprzedał go młodemu(inny koleś)
a ten pojeżdził tylko trzy tygodnie tylko dlatego ze narwaniec jest.
ale wracając do spraw silnika icałej reszty .
ten koleś(który budował) jest po tech.samochodowym i wogóle ma głowe do aut.
szczerze powiem ,jak nie mam czasu na szukanie czegoś na tymże forum a mam jakiś problem z kadziem to dzwonię do niego.
potrai wytłumaczyć.
a silnik jest po generalnym.
kolejna sprawa to cena.
u nas na szrocie za sam silnik bez skrzyni krzyczą 800pln
kurcze chyba musze na połódnie polski na zakupy pojechać. a z wymianą poradzę sobie(tak myśle)
napewno będzie to dłużej trwało niż mechanikowi by zajęło, ale sama przyjemność się usmarować przy kadziu.
jeśli dobrze pamiętam to zawieszenie jest od wectry a silnik i skrzynia od omegi

koleś zbudował potęge z kanta robił go pół roku.
władował w niego ok10.000 a po roku czy dwóch sprzedał go młodemu(inny koleś)
a ten pojeżdził tylko trzy tygodnie tylko dlatego ze narwaniec jest.


hatchbak czarny bez napisów. a co do lusterak to sie nia znam na tyle
w każdym razie zlote aluski a zamiast standartowego zdeżaka z przodu jak i z tyłu +-1.5cala "złote" rurki dł.ok.40-50cm .
uff, ulżylo mi - myślałem że to ten:
skrzynia z omegi?
hmm, a jak pasowala?
nie wiem jak stan tego silnika skoro piszesz ze po remoncie to troche pewnie juz od zycia dostal, no i te mcphersony z vectry troche rzezba jest tak jak w przypadku lezkowych.
A tak to srednia cena za jaka sie dostanie komplet to okolo 1100-1300zl i praktycznie zawsze wyjdzie cos kolo tej kwoty jak sie kupi silnik w Polsce i samemu bedzie sie chcialo wszystko zrobic od poczatku porzadnie - nie wyda sie na silnik to wyda sie na wszystkie graty, bo przeciez majac wszystkona wierzchu warto zrobc jeszcze pare innych rzeczy.

Mnie natomiast silnik ze skrzynia, zawieszeniem, hamulcami wentylowanymi 256mm udalo sie kupic ze zdublowanym osprzetem za 400zl

uff, ulżylo mi - myślałem że to ten:

ten też jaest ładniutki

skrzynia z omegi?
hmm, a jak pasowala?

tego naprawde nie jestem nawet pewien czy od omegi.
w każdym razie z kanciaka to została tylko buda
dobre i to
Suma pieniędzy jakie trzeba wydać, by auto jeździło, jest proporcjonalna do pojemności silnika. No chyba, że ktoś będzie miał jebitnie dużo szcześcia.

Silnik, skrzynia, wiązka, komp, chłodnica - 800zł
McPhersony, amortyzatory - 200zł
pompa paliwa - 120zł x 2
zaciski, klocki, tarcze 256mm - 300zł
olej, płyny - ok 100zł
świece, paski - ok 100zł
rozrusznik 130zł

Silnik jest spoko. Mało pali, nawet przy ostrzejszej jeździe. Moc wystarczająca na ryzykowniejsze manewry z młodszymi furami. Jego kondycja jest dobra. Tylko gdy jest nierozgrzany lubi zakopcić przy dapnięciu z gaz.

A dalej tak... w McPhersonach wyje łożysko, amorki już zdechły. Na wahaczach są luzy.
Pompa paliwa padła, jest druga. Bak lubi się zapychać (tak miał też Bandi, Sim wstawił bak z łezki)
Świece nowe siadły po trzech miesiącach. Rozrusznik też nie pokręcił za długo... Przed miesiącem alternator...Na szczęście z 1.3 jakoś podszedł.
Teraz zamierzam wstawić chłodnicę z 2.0 bo stara już cieknie jak... A tu też rzeźba, bo jest dwa razy większa.

Podsumowując c2.0ne jest najlepszą formą wywalenia 2tyś złotych. Do pierwszej awarii.

Podsumowując c2.0ne jest najlepszą formą wywalenia 2tyś złotych. Do pierwszej awarii.


Przesadzasz
Takie jest moje subiektywne odczucie. Nie będę udawał, że jest inaczej.
Miałeś pecha..
Aczkolwiek jak widzę Wasze rzeźby, to mi słabo czasem...
http://www.allegro.pl/si.php?i=131679762
Prospekt:
http://cgi.ebay.de/Opel-M...7QQcmdZViewItem
Jeszcze jeden:
http://cgi.ebay.de/Opel-M...7QQcmdZViewItem

[ Dodano: 2006-10-04, 14:24 ]

Bartosz, cytuj tylko to do czego sie odnosisz a nie cały post. Nie potrzebnie zapychasz forum.

troche off topic ale co do zlomowania to jak kupujesz rozbitka dla silnika to mozesz wlozyc o niego stary silnik i przy oddawaniu ich to nie interesuje jaki jest silnik, wazne ze jest

Bartosz , na polosiach z 1,3 bedzie chodzic ale istnieje niebezpieczenstwo ze przy jakims wiekszym obciazeniu (w czasie ruszania, przyspieszania, redukcji itp)mogą sie ukręcic.

nie trrzeba zmieniać półosiek ja zmieniłem1.3 na 1,6 i jest ok


1,6NZ, a 1,6SH to jest całkiem co innego, tak więc nie wypowiadaj się tak autorytatywnie, bo się ktoś przejedzie na Twoich poradach
coś topic zszedł z tematu litertury odnośnie tejże:
na ul. Marii Skłodowskiej-Curie otworzył się właśnie antykwariat. Nie ma instrukcji do kadeta ale jest bardzo (bardzo!)dużo starych książek o mechanice i samochodach (łącznie z pracą na temat turbinowych silników odrzutowych - skoro już jesteśmy przy swapach ) Widziałem też kilka książek sękowskiego m.in galwanotechnikę
no i ciul - nie wygrałem http://www.allegro.pl/show_item.php?item=130344774
nie mogłem już czekać do końca, i tak sie spóźnilem do roboty a ktosw ostatniej chwili mi to ustrzelił, ehh. Szkoda.
Ano szkoda. Poprostu trzeba mieć pecha

troche off topic ale co do zlomowania to jak kupujesz rozbitka dla silnika to mozesz wlozyc o niego stary silnik i przy oddawaniu ich to nie interesuje jaki jest silnik, wazne ze jest

Bartosz , na polosiach z 1,3 bedzie chodzic ale istnieje niebezpieczenstwo ze przy jakims wiekszym obciazeniu (w czasie ruszania, przyspieszania, redukcji itp)mogą sie ukręcic.
ja go kupiłem bez papierów. z kolesiem się dogadałem. bez umowy.
i dzięki mojemu głupiemu braciszkowi nie wylicytowałem książki bo ja byłem w robocie a on przegapił zakończenie aukcji....
jestem tu poczatkujacym i mam ogromna prosbe do "dziobak10" lub kogos innego o jakis skan ksiazki do mojego kadecika d bardzo bym byl wdzieczny

tak na zas jeszcze nic sie nie sypnelo ale warto przeczytac troszke literatury o samochodziku

a tak pozatym zawsze myslalem ze kadett to ... a teraz nie zamienil bym go nigdy jest swietny!! =D> =D>
To co wysłać Ci skan książki Zabrockiego?
poszukaj lepiej jakis na allegro.zawwsze lepiej miec ksiazke w reku nic doczytywac sie ze skanow
na przykład to
http://allegro.pl/item131...rawiam_bcm.html
cena nieduza
http://allegro.pl/item133...naprawiam_.html

tu tez moze byc troche o silnikach
http://allegro.pl/item131...ord_fiesta.html

i tu tez calkiem niezłe pozycje w dobrej cenie
http://allegro.pl/item133...det_i_inne.html
Jak co to daj znać na PW
A oto moja kolekcja książek o kancie.
http://img182.imageshack....imag0036bu5.jpg
za wszelkie bede bardzo wdzieczny!! moj adres matylek1985@wp.pl
dziekuje bardzo!!

tu tez moze byc troche o silnikach
http://allegro.pl/item131...ord_fiesta.html


Tę pozycje odradzam - mam to badziewie i naprawde mało co jest. Ksiażeczka jest cieniutka, o kancie 1/3 oczywiscie a w środku totalne podstawy... I tez nie zawsze kompletne.
Cos nie mogę wysłać tej książki . Ni czorta.Jak coś Ci wysłałem (na maila lub PW) to powiedz
moze jest za duza i trzeba ja podzielic wielkosc listu to chyba 10MB?
dzieki za proby!!moze sie jeszcze uda:)
No właśnie podzieliłem i spakowałem
moze jeszcze dasz rade postaraj sie prosze baaaaarrrrrddddzzzzzzzooooooooooo.....!!
dziobak10, matylek, takie rozmowy proszę na PW
Nie ma sprawy Proktor
sory..
warto zobaczyć:
http://www.blitzhits.de/
Witam
Ostatnio siostra mi sciągneła (niewiem z kad) książke "naprawczą" do Kadetta.
Zawiea ona 142 strony. Jest ona w jezyku rosyjskim . Połowa ksiażki budowa silnika i innych pierdół mechanicznych. Reszta zas opisane całe wnętrze auta i inne pierdoły co gdzie jest - jak cos odkrecic itp. Duzo obrazkow (czarno białe) Na stronie tytułowej sa oznaczenia silników:

1.0 Л/37 KВT (50 Л.C.) 8/79 – 8/84
1.2 Л/39 KВT (53 Л.C.) 8/79 – 8/84
1.2 Л/40 KВT (54 Л.C.) 8/79 – 8/84
1.2 Л/44 KВT (60 Л.C.) 8/79 – 8/84
1.3 Л/44 KВT (60 Л.C.) 8/79 – 8/84
1.3 Л/55 KВT (60 Л.C.) 8/79 – 8/84
1.6 Л/66 KВT (90 Л.C.) 8/81 – 8/84
1.8 Л/85 KВT (115 Л.C.) 3/81 – 8/84

Jak ktos jest zainteresowany niech pisze do mnei na GG 9985913. Ksiazka zajmue 27MB wiec trzeba bedzie jak przesylac przez skype.

Pozdrawiam
Przesyłałem swojego czasu 1GB przez GG
GG niestety nie posadam. W tlenie mam synchornizowane GG. Pozatym przez GG nigdy nie przysyłalem czegos wiekszego...
Witam!
Kilka dni temu o poranku nabyłem od lokalnego osobnika będącego w ogromnej "potrzebie" wspomnianą książkę z serii: Sam naprawiam Kadett D. Szczęście to trochę spoznione w moim wypadku (potrzebna mi była pol roku temu), ale teraz też się przyda.
Informuję niniejszym Kolegow, że jeśli ktoś z Was potrzebuje jakiegoś fragmentu tej pozycji to postaram sie przesłać (na całą nie liczcie, bo nie mam skanera, ale kilka kartek zawsze mogę u kumpla przeskanować) Pzdr.

1.3 Л/55 KВT (60 Л.C.) 8/79 – 8/84

A powinno być : 1.3 Л/55 KВT (75 Л.C.) 8/79 – 8/84

Ruscy mają masą takich ksążek i to dowielu wielu aut. Paszteta teraz też według ruskich książek z netu robię



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting