Tak jak w temacie, automat przestał zmieniać biegi. Pomęczyłem go dziś trochę w terenie i przy podjeździe pod stromą górkę zaczął wariować ( chciał zmieniać bieg albo luz ). Potem już tylko 1 lub tylko 2 zależy jak ustawię wajchę. Generalnie sam biegów nie zmienia. Jakieś pomysły? Tylko proszę bez takich że zmień se na manuala.
Broń boże nie zmieniaj na ax5. Co to za skrzynia? Orginał? też bym sobie automacik wrzucił do swojego Ze skrzynią Ci nie pomogę bo nie miałem styczności. Sprawdź czy nie ma wody i czy oleum dobry poziom i czy aby nie spalony. zawsze będziesz już coś wiedział
Pojedź na tester, ściągnij kody zobacz czy nie jest w trybie awaryjnym.
Skrzynia oryginał, olej wygląda O.K. Generalnie rewelacja do dziś. Efek taki jakby straciła sterowanie ale nie wiem czy tam jest jakiś moduł sterujący i na jakiej zasadzie ona działa. Nie znalazłem żadnego "pudełka" wyglądającego na sterownik.
Nie napisales w jakim autku W XJ, TCU jest na wysokosci jajec pasazera w desce..pod poleczka na drobiazgi.
Mi sie kiedys zdarzylo po dlugim uwadnianiu syfa, ze wszedlw tryb awaryjny i dopiero po kilknastyu kilometrach jazdy mu przeszlo...a moze po postoju na stacji? Nie weim.
Już kilku ludzi załatwiło automat w terenie. Czyli co, jak w teren to tylko manualem??
Podaj jaką masz skrzynię.
Samochód YJ 2,5 a skrzynia to raczej TF904
Samochód YJ 2,5 a skrzynia to raczej TF904
Mnie się wydaje że powinna być 30RH wg manuala chiltona
http://jeep.dn.ru/transmission/TF904.htm
Zwał jak zwał była tylko jedna
No to bęc. Szykuj sałatę
Witam. Mam dokladnie taki sam problem co kolega. Wsteczny prawie wogole nie dziala, a do przodu jedzie dopiero po jakims czasie od wcisnieca gazu dopiero na wysokich obrotach. W czasie normalnej jazdy zminia biegi bez zadnego powodu. Czy powodem usterki moze byc? 1. Przesuniecie reduktora do tylu o kilka cm - zahaczyl o pien i powiesil sie na nim;) 2. Zgniecenie jednej z rurek doprowadzajacej olej z chlodnicy do skrzyni (tej po stronie prawego przedniego kola) - dostala wahaczem. Ale to uszkodzenie bylo juz wczesniej i jakos wszystko dzialalo bez problemu. 3. Mocny wycisk w terenie? 4. Tymczasowy kaprys gada?
Skrzynia AW4, reduktor NP242, rodzaj i poziom oleju OK. TCU raczej sprawne i na miejscu, raz wymontowalem z ciekawosci i wiecej nie bede.
Co Wy na to bardziej doswiadczeni poJeepani?
ostatnio odbylek telefoniczny kurs z dzialania skrzyni u Raffikowego szwagra i dowiedzilem sie ze podobne zachowania zwiazane sa z cisnieniem oleum. Moj problem, czyli duzy delay od momentu wrzucenia R do zapiecia biegu zwiazany jest na ten przyklad z jakims pierdaczonym uszczelniaczem ktoregos tam zaworu, ktory popuszcza i dopiero jak sie napopmpuje oleju to mi zalacza bieg. Stad wniosek, ze nalezaloby sie udac w obu Waszych przypadkach do skrzniologa na obdukcje.
Przy okazji zrobcie taki tescik: Skrzynia na 3, predkosc ok 30-40kmh i zmiana wajchy na 1. Hamowanie silnikiem powinno zacac sie od razu (dlatego nalezy zapiac pasy :pala: ). U mnie dopiero zahamowalo po krotkiem chwili, co wg slow Szwagra potwierdza szczezla uszczelke.
Stoi w warsztacie i dziś będzie wiadomo co i jak
Jeszcze może wariować z powodu kosmicznych odczytów TPS. Tak mi się wydaje
Po zdjęciu miski okazało się, że jest sporo opiłków na magnesie więc dziś wyciągają i rozbierają skrzynię. Cienko to widzę
zalezy jaki przebieg... jasli nie bbylo czyszcone to przez 200tkm moze sie uzbierac
Przebieg ok 94 tkm
Po przekręceniu licznika ?
Udokumentowany
Już kilku ludzi załatwiło automat w terenie. Czyli co, jak w teren to tylko manualem??
Ty, a wiesz ile osob zalatwilo manuala w terenie?
No tak, ale manual to troche mniej skomplikowany i koszty mniejsze
Już wiadomo, odpowietrzenie nie trzymało i skrzynia zalana, generalnie remont więc jak ktoś ma do sprzedania skrzynię automat w dobrej cenie i stanie to jestem chętny.
a ile krzycza za remont?
3,5-4 razem z konwerterem
uwazam, ze to przyzwoita cena. ciezko bedzie za te pieniadze kupic dobra skrzynke. poza tym tez nigdy nie wiesz co kupujesz.
colector, skontaktuj się z boris.blankiem , moją skrzynie ożywił po zmieleniu, zna sie na rzeczy i ceny przystepne , ja wymieniałem całe łożysko, tarczki i jakieś cuda niewidy, konwerter, wszystko zostało sprawdzone, łącznie z pompą oleju, planetarkami... i innymi rzeczami Przy okazji zrobili mi przegląd... krzyżaki, reduktor, wymienili uszczelniacze w silniku, pospawali tłumik.... o wszystkim byłem informowany na bieząco SMS'ami, telefonami, zdjęciami, meilem, moze jutro odbieram swojego ) napiszę jak jeździ, mam nadzieję że będzie
colector, skontaktuj się z boris.blankiem , :
Dałbyś jakiś namiar.
[ Dodano: 2007-01-10, 20:21 ]
Ty Delfin lepiej powiedz ile zabuliłeś za to wszystko?
Ty Delfin lepiej powiedz ile zabuliłeś za to wszystko?
JAk tylko odbiorę i przejadę się dam znać... Na razie jeszcze nie odebrałem , bo okazało się ,że dostarczyli nie takie tarczki sprzęgłowe ... jutro mają być nowe... Może odbiore furę wtorek , sroda...
Kazał Pan, zrobił sam... Właśnie skończyliśmy składać skrzynkę. Jest nówka sztuka. Ostatni problem to przy czyszczeniu matrycy zaworowej okazało się, że masz pękniętą spreżynę przeciwstawną akumulatora. Jutro rano pojadę do Samko ją kupić a w międzyczasie założą skrzynię bo matrycę mogę założyć w każdej chwili już na samochodzie. O ile wszystko pójdzie gładko to jutro wieczorem odbiór.
tarczki były ok. przekładki były za grube. ale już jest opanowana sprawa.
tarczki były ok. przekładki były za grube. ale już jest opanowana sprawa.
a to cieszy mnie to
A skoro Borys tak mówi to wierzę w 100% , bo ja to lajkonik w sprawach automatów jestem