ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

witam zakupiłem dzisiaj jeepa grand cherokee sprzedający mówił ze wsadził duże opony i dlatego obciera przy max skręcie , kiera chodzi leciutko aż za lekko pewnie ma luzy , lecz co do tego tarcia przy max skręcaniu czy tak powinno być przy tak wielkich oponkach ?

[ Dodano: 2010-06-25, 21:16 ]


Bodzio cherokee, obcierają Ci raczej o wahacze. Jaki masz rozmiar opon?
albo o wachacze ja tam nie wiem nie wiem muszę jutro zerknąc na oponke
To nie jest problem. W zwrotnicy jest śruba do regulacji skrętu. Jak nie można jej wykręcić bo skorodowana to zawsze można ją napawać. Roboty na 10 minut. Sprawdź tylko dokładnie gdzie Ci obciera.


mam zdjecie opony bym wysłał ale nie wiem jak ?

[ Dodano: 2010-06-25, 21:29 ]
a to na pewno opony? Możę masz wiskozę w reduktorze spiętą. Jaki to model Jeepa? Jaki silnik i reduktor?

W zwrotnicy jest śruba do regulacji skrętu. Jak nie można jej wykręcić bo skorodowana to zawsze można ją napawać. Roboty na 10 minut.
Dokładnie. Tylko pamiętaj, że jak obciera lewe koło to majstrujesz przy prawym i odwrotnie

a gdzie ta śruba przy tej zwrotnicy dokładnie się znajduje ?
Jak spojrzysz na zwrotnicę od przodu to na pewno ją zobaczysz. Normalna szóstka z łbem na klucz.
aha no oki to juz wiem jutro zerknę ale jak obcierają dwa przy skręach ale prawe bardziej niż lewe to leguluje przy lewej stronie tak ?

a to na pewno opony? Możę masz wiskozę w reduktorze spiętą. Jaki to model Jeepa? Jaki silnik i reduktor?
no właśnie, obcierające opony nie powinny skutkować gaśnięciem z drugiej strony większy rozmiar opon niż fabrycznie przewidziano powoduje obcieranie o wahacze skręć koła na maksa i zobacz jak wygląda wahacz, czy widać na nim jakieś ślady.....a jak skręcisz i chcesz jechać słyszysz jakieś szuranie, a może stuki
czy wiskoze to nie wiem model to grand cherokee rok 1994 limet
Jak dwa to oba musi poregulować. Reguluj i sprawdzaj. Jeżeli obcieraja o wahacze to widać gołym okiem ślady na wahaczach. Też tak mam z jednej strony.

aha no oki to juz wiem jutro zerknę ale jak obcierają dwa przy skręach ale prawe bardziej niż lewe to leguluje przy lewej stronie tak ?
tak, choć jeśli obciera jedno i drugie powinieneś wyregulować obdwa
szuranie i stukotanie słychać jak by piasta czy łożysko

czy wiskoze to nie wiem model to grand cherokee rok 1994 limet

Ale jaki ma reduktor? Jakie masz pozycje wajchy na tabliczce reuktora? Jaki silnik?
silnik to 5,2 v8

[ Dodano: 2010-06-25, 21:54 ]
[ Dodano: 2010-06-25, 22:15 ]
a ile kosztuje przód most lub remont ?

[ Dodano: 2010-06-26, 18:48 ]
Most do ZJ to wydatek rzędu 800-1200 zł i też nie masz gwarancji ile pochodzi i w jakim jest stanie. Remontu raczej się nikt nie podejmie, chyba że jakiś jeepnięty już się naumiał,(proszę dać znać)to może i ja skorzystam

Ja mam opony 31x10.5x15 i lift 2' i przy max skręcie ocierają mi o drążki stabilizatora. Zostawiłem to w spokoju i po prostu nie skręcam na maxa. Jak autobusem przegubowym zawracam z większym łukiem.
heh no oki jak uzbieram większą ilośc funduszy to dam ci znać na pw jeśli byś się podjął tej naprawy , ale wiem ze będę miał wiele napraw przy swoim grandzie , np muszę na dniach podjechać i wymienic płyn bo fusy jakieś latają w zbiorniczku wyrównawczym i odpowietrzyc odrazu i mam filt stożkowy od powietrza i łapie mi ciepłe powietrze będe musiał go przedłużyc i obudować itd wszystko w swoim czasie nie będę się rozpisywał bo przejdzie do działa co naprawiłem

[ Dodano: 2010-06-26, 19:31 ]
Ale ja nigdzie nie napisałem, że podejmę się jakiejkolwiek naprawy Niestety z mechaniką samochodową nic mnie nie łączy.
Jak co to pisz, są tu ludzie którzy na pewno coś mądrego doradzą.
aha sory żle przeczytałem ale dam rade ;D

[ Dodano: 2010-06-26, 19:47 ]
też tak miałem jak miałem obniżonego ZJ'a, że kiedysiejsze 245/70R16 ocierały o stabilizator, nic z tym nie robiłem bo nic złego się nie działo w związku z tym, później jep urósł, koła dostały odsadzenia i nie było tematu, teraz szlifuję błotniki na wykrzyżach



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting