witam jak wypolerować kanały dolotowe, jest na to jakiś domowy sposób czy trzeba dać to do zrobienia fachowcą???? z góry dzięki z pomoc pozdro
Oczywiście, że jest. Ja polerowałem pastami zaworowymi o różnych ziarnistościach naprzemiennie z papierem ściernym ponieważ była duża chropowatość powierzchni. Wiertarka i na wiertło nawijasz szmatkę następnie pasta i jazda. Na wiertło nawijałem także papier i było dobrze. Najlepszy efekt uzyskamy gdy polerowanie przeprowadzane zostanie zgodne z kierunkiem przepływających strug dlatego końcówkę operacji najlepiej jechać ręcznie ruchem posuwistym (nie posuwisto zwrotnym) Bardzo czasochłonne! Kiedyś zacząłem wieczorem i nawet nie się nie spostrzegłem kiedy a tu 5 rano! Życzę Ci abyś polerował stopy aluminium a nie żeliwo bo miałem z obydwoma materiałami styczność w tej materii.;) Uwieńczasz sukces tuningu mechanicznego?
Papier scierny najdrobniejszy (200) i na mokro Potem pasta tempo.
Papier scierny najdrobniejszy (200) i na mokro Smile Potem pasta tempo.
Jako syn lakiernika nie podpisze sie pod partyzantka
"potem pasta tempo"
ja bym osobiscie polecił paste G3,byc moze do tego typu rzeczy bardziej nadaje sie Tempo,ale ja jako doswiadczony pracownik myjni samochodowej wiem ze owiele lepsze wlasciwosci scierno-polerujace ma wlasnie pasta G3,koszt za sporą tubke okolo 10 zł,byc moze znajdzie zastosowanie i wtym przypadku Ps.to nie jest reklama hehe
Zarówno Tempo jak i Farecla G3 to są pasty lekkościerne, z dużą zawartością wosków, więc nadaja sie co najwyżej do polerowania lakieru. Jeśli już, to co najwyżej bym polecil AutoMax, o najwyższej gradacji (chyba fioletowy). Ale najlepiej i najtaniej to chyba jednak to co pisał PKC, pasty do docierania zaworów.
Polerowanie dolotu trzeba robić z głową bo można sobie tylko zaburzyć obieg powietrza i zaszkodzić. Myślę że polerowanie ma sens jako końcowa operacja, gdy już wszystko inne jest tip-top. A mogę sie założyć że nie jest
jesze nie jest tip-top.....ale będzie
Musi byc tip-top hehe 3mam kciuki:-)