ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

W poniedziałek chce zamówić w Usa LSD Truetracka. Zadam ostatnie pytanie bo temet już był wałkowany. Czy w sytuacji jak na zdjęciu czy LSD go popchnie dalej czy nie ( koło prawie wisi)[URL][/URL] Mam w 2 innych amerykańcach LSD ale to plaskacze i ściganty, więc inaczej to działa jak sie bokami lata


Zapomniałeś tylko dodać na który most ma ten TT być Bo jak na przód to nie popchnie (chyba że się pobawisz hamulcami), jak na tył, to powinien pójść.
Jesli planujes TT na tyl to lepiej kup sobie powertraxa...popchnie duzo dalej niz TT a i kase zaoszczedzisz.

Jesli na przod...ciezko powiedziec czy w sytuacji na zdjeciu cos ci pomoze.
Jak najbardziej na tyl, o przodzie narazie nie myślę. Poprostu wydaje mi się że truetrack jest najlepszą opcją dla mojego wranga, bo nie używam go na rajdy tylko do codziennej jazdy, a wypady w teren to typowa zabawa, a nie chce D35 nadmiernie obciążac.



Jesli planujes TT na tyl to lepiej kup sobie powertraxa...popchnie duzo dalej niz TT a i kase zaoszczedzisz.

Święta racja, TT to takie troszkę lepsze LSD. A powertrax w jeździe codziennej wcale nie przeszkadza.
A po zmotaniu powertraxa ciągle naprężenia nie rozwalają i tak dość slabych pólosiek i mechanizmu D35?? Bo co do zawracania na asfalcie to z 50 razy na dzień to robie Ewentualnie zawsze można boczkiem drifta zrobić A wlasnie: a jak kolo wisi to powertrax nie pomoże?? Będzie przeskakiwal tak jak podczas zawracania??

Będzie przeskakiwal tak jak podczas zawracania??
Nie, wtedy jest zblokowany

Ale do autka na codzień brałbym jednak truetrac'a. Qubus ma u siebie, widziałem w akcji, moim zdaniem do takiego "weekend-warrior" w zupełności styknie, a właśnie odpada stres o półosie itd. Nie zużywa się to to za bardzo, więc jakbyś kiedyś chciał robić jakieś mega-motanie to możesz go spokojnie odsprzedać i wtedy kupić automat.
Wady- trudniejsza instalacja, wyższa cena, niższa skuteczność w terenie.
Zalety- bezpieczniejszy dla wszystkich mechanizmów, pięknie zachowuje się na asfalcie

a właśnie odpada stres o półosie itd.

Posiadam taką w XJ od 1,5 roku i jakoś półosie dobrze współpracują, most D35. Ostry teren i asfalt - nic się nie dzieje................
Głupie pytanie: czy Quadra-Drive z WJ wystarczy do przejechania takiej przeszkody Grandem ?

czy Quadra-Drive z WJ wystarczy do przejechania takiej przeszkody Grandem ?
Z palcem w pupie

Czy w sytuacji jak na zdjęciu czy LSD go popchnie dalej czy nie Wez se wiekszy rozped [but]i go popchnie Aza zaoszczedzone $ lepiej wydaj na
Ależ Wy bzdury piszecie - lepsze lsd :pala: true trac to torsen więc żadne płytki cierne i inne duperele. True trac tylko na przód, bo w pipie przód na ogół nie traci kontaktu z podłożem.Jak się koło odrywa od podłoża to true trac nie działa i tyle.

Jak się koło odrywa od podłoża to true trac nie działa i tyle.
Mel
A kto pisał o budowie ????
Pisałem o skuteczności i tyle, nie zagłębiałem się w konstrukcję "ustrojstwa".
Mialem dwa TT w TJcie (przod i tyl) i skutecznosc jest mocno dyskusyjna. Na pewno poprawia samopoczucie kierujacego . W sytuacji na obrazku TT nic nie popchnie i nie pomoze operowanie hamulcem. W dawnych czasach kiedy dolar nic nie kosztowal mozna sie bylo bawic w takie wynalazki. Jesli kolega jezdzi tylko sporadycznie to lepiej zalozyc sobie wyciagarke nawet chinola za 1500zl. Lepsza niz kazda blokada
No to co w końcu dać na ten tył ?
Ja mam LSD ale na kołach 33" ono wiele nie daje. TT jeśli jest mocniejsze od LSD (lepiej spina półosie) powinno robic lepiej w terenie a przy tym nie niszczyć półosi na czarnym.
Opcja 100%towej blokady autoatycznej na tył nie wchodzi w rachube bo 90% jazdy po czarnym załatwi mi most i oponki bardzo szybko.
Słowem co działą że jest lepsze od LSD i słabsze od 100%owego Lockera???
Do tej pory myślałem że TT ale jak piszecie że to tez nie działa .... to zaczynam się zastanawiać czy warto wybulać kasę ....

to tez nie działa ....
Działa, działa - mam na tyle w XJ-cie - tylko właśnie działa tak jak sam piszesz, a w sytuacji przez Ciebie przedstawionej to z zatrzymania "popchnąć" może TYLKO 100% blokada - a truetrac taką nie jest - obydwa koła muszą mieć styczność z podłożem i tylko wtedy mechanizm torsena "przenosi" moment obrotowy odpowiednio na oś bardziej obciążoną

Poczytaj sobie ewentualnie moje testy truetraca, a w szczególności moją wypowiedź - ona oddaje w pełni specyfikę działania truetrac-a
Dzięki, w takim razie olewam TT, jeśli kiedykolwiek na tył wsadzę blokadę to OX (znacznie tańsza i prostrza niż ARB). A teraz bedę wspomagać się ręcznym choć w terenie jak zapnę przednią oś z LockRightem to chyba nie bedzie nigdy potrzebne



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting