Jako ze nie moge pisac w technicznym zaloze watek tutaj
Moim pierwszym autem byl kadett D 82r berlina , ktory z kumplami gruntownie przebudowywalismy w garazu nocami miedzy zajeciami w szkole , zabawy bylo przytym co niemiara , wiec zostal sentyment po sprzedanym aucie ...... do dzis
Po jakims czasie auto zagralo jakis epizod w filmie , i wyladowalo na allegro za kwote 800pln, dlugo sie zastanawialem czy nie odkupic auta ale odpuscilem .....(dwa razy ne wchodzi sie do tej samej wody ) Potem bylo wiele innych aut,miedzyinnymi kilkanascie sztuk kadeta E z roznymi silnikami , miedzyinnymi chyba 4 lub 5 z motorami c20xe , potem inne ople , nissany motocykkle , etc . Docelowo smigam honda concerto (ktora dwa dni temu rozkwasilem o ciagnik rolniczy )ale nie zbaczajmy z tematu , wiec :
wiem co potrafia silniczki c20xe, do tego sentyment do kadzia D wiec nie moze byc innaczej . musi byc kadzio D z silnikiem c20xe lub 20xe (z czasem zamienimy na LETA - w zaleznosci od zasobnosci swinki skarbonki ). Jest to moje trzecie podejscie do tego projektu i mam nadzieje ze tym razem na planach sie nie skonczy .
Chcialbym, kadzia zrobic w typowym niiemieckim stylu( obecnym , niie tym sprzed kilku lat ) Wiec podstawa to koleeczka BBS RS 070 lub 001 kolor pomaranczowy lub zielona butla , i kupa chromu, choc to pewnie troche potrwa (narazie w ciagu 3 lat udalo mi sie zdobyc tylko 3 komplety takich BBS w rozsadnych pieniiadzach ale chec zysku byla silniejsza i wszystkie sprzedalem
Ale to plany przyszlosciowe narazie pewnie beda fele z hondziny :
i tu moje pytanie , zrobil ktos cos takiego ? jest auto w klubie c20xe ? jakies problemy ? przerabiania ? etc ? przy swapie
pozdrawiam serdecznie i czekam na jakies sugestie , poropozycje , uwagi etc
szczerze to mi by było szkoda tego kadzia kroić. Bardzo ładny i zadbany oryginał a takich mało. Lepiej kupić w nieco gorszym stanie, gdzie potrzeba obspawać i wzmocnić. A co do silnika to się nie wypowiem bo nie miałem okazji się spotkać z takim.
Dokladnie szkoda takiego kadzia jak ten pokazany na allegro... Lepiej cos bardziej obskurnego bo i tak bedziesz musial wzmacniac i tak. Tego troszke szkoda
Przeszukaj forum, kilka tematów już było o c2.0ne (a to właściwie to samo).
Złoty wygląda zajebiście!! Myślę, że niewiele byłoby roboty. Nawet szkoda go przemalować. Do niego musiałbyś wstawić McPhersony z diesla lub GTE i chyba z 1.6. Obowiązkowo hamulce- tarcze wentylowane itd. Nie wiem jak by było z chłodzeniem 2.0xe, ale przy c2.0ne ta z 1.3 wystarcza. Co do kół- 17' to dla mnie przegięcie!! Gdybyś auto obniżył, to nie wiem, gdzie je zmieścisz??!!
[ Dodano: 26 Maj 2007, 22:00 ]
Jest jedno mi znane 20XE i wiem ze mialo przespawywane mocowania lap. 17" moze i ladnie wygladaja, ale na naszych drogach wszystkie sworznie i takie tam elementy zawieszenia ida sie jechac w zaskakujaco krotkim czasie nawet na 15".
Co do berliny - faktycznie szkoda jej do tuningu, nawet "gustownego".
Kup cos trzoszke gorszego. Musza jeszcze na tym naszym świecie pozostać Orginały zwłaszcza takie jak ta Berlina Widze ze jestes z Warszawy. Masz migomat pożyczyć Musze zrobic jedno zakole jeszcze a wole to zrobic porzadnie Pozdróweczka
Piotrasss, hehehehe ja mam garaz na wolce widze ze dwa kroki od siebie urzedujemy
Co do tuningu , to nie bede ukrywal ze jjestem troche rozczarowany odpowiedziamii , bo w obecnym tuningu niemieckim wlasnie o to chodzi zeby praktycznie NIC nie zmieniac jedynie dobra felga dobry zawias waziiutka koncowka i to wszstko zadnych wies spojlerow itp , wlasnie dlategoo interessuje mnie tylko iidealny stan , ten zlooty , prawie ok , pozatym ze ma wgnieciona maske i pare innych dupereli , wiec zastanawiam sie o jakim krojeniu mowicie:D
PS. persony podejda od kadeta E ? czy tylko tak jak napisaliscie od diesla , badz gte ?
Ps2. nic nie bede obspawywal ani wzmacnial , ma byc total seria , i t kolejny powod czemu chce igle (znajomy ma w corsie A leta - ookolo 220ps ) i bez wzmacniania wszystko sie trzyma
[ Dodano: 2007-05-26, 23:52 ]
Tez lubie taki tuning kurde Szmiedi ma mistrzunio GTE
Piotrasss, takie czarne z radomia ? to chyba gosciu o ksywie GTE18 ?
a ja uważam że powinieneś kupić tego brąśzowewgo lub innego w bdb stanie każdy ma prawo do jak najładniejszego auta , nie kupisz go Ty to kupi go jakiś gówniarz i na drzewie a wogóle to też nie wiem co by tam miuało być ciete , moze trzeba by było podciąć tylnią grodz zeby wszedł filtr powietrza ale reszta to tam napewnbo sie mieści , ja mialem u siebie c20ne a c20xe to to na tym samym bloku wiec znowu nie przesadzajmy z tymi przeróbkami , a glowica nie jest mala ale nie na tyle duza zeby jej tam nie wlożyć . ja tam popieram Cie w twoich dążeniach i uważam ze uda Ci sie to bez wiekszych problemów . powodzenia
lisu, dokladnie ,
PS. czy ty czasem nie brales odemnie silnika , 1,6 ? co co sie "troche " olej rozlal do auta ? bo jakooss nick mi sie kojarzy miejscowosc i niebiiesi kadzio 5D
A swoja droga powiedzcie czy ciezko trafic ladnego i zdrowego kanta takiego jak ten zloty ? jest to na woj sposob okazja czy nie ma co robic w porty i poczekac na cos lepszego ?
Niezardzewiałego w dobrym stanie coraz trudniej. Warto sprawdzić mocowanie wachaczy. Zdazają sie okazje że ktoś tanio sie pozbywa sensownego egzemplarza ale to juz sporadycznie. Ten co podałes linka powinien zejść do 2000 może wiecej jak nie ma zainteresowania. Wiadomo że lepiej zaczynać od jak najbardziej sesnownej budy a o taką teraz trudno...
nie kupisz go Ty to kupi go jakiś gówniarz i Cenzura na drzewie
tak opium brałem od ćiebie silnik 1.6 ale to dawno było , pózniej zmieniłem kadetta i włożyłem 2.0 ne potem go sprzedałem i obecnie go odkupóję ale z silnikiem 1.8e choć myśle , że tam i tak wylądóje 2.0
Poup P-ń, widzialem swojego czasu na ebay.de zielonego z przebiegiem 13,000 km jak nowy ......piekny ,ale trafic cos takiego u nas .....
Cichy,
Honda to moj pierwszy dzwon aprawko mam ponad 10lat i na karku ponad pol miliona km ( choc jak moja srednia z ostatniego czasuie utrzyma too niedlugo nakrece drugiie tyle - w 4 tygodnie zrobilem 7400KM ) a do tego dzwon z wspolwiny jesl bedzieszchcial wkleje ci foto jak to bylo
lisu, no tak mi sie wlasnie wydawalo , kurde totrzeba bedzie odswierzyc znajomosc chetnie zobacze jak zamiata kadzio D z ne i cotam trzeba pomodowac:D
Ps. jak z tymi kolumnami ? pasuja od kadzia E ? czy tulko diesel , GTE wersji D ??
Od D to jeszcze 1,6SH, a od lezki raczej nie wejda jak do siebie...
jest dzial , gdzie mozna oblokac wasze projekty ? jak robiliscie odpoczatku do konca? czy nie mam dostepu doo takiego dzialu ?
[ Dodano: 2007-05-27, 13:31 ]
ten zielony to kancik naszej kolezanki z wroclawia. auto ma zajechany silnik wiec sie go chce pozbyc. niestety poprzedni wlasciciele tego auta byli wiestunerami...
Tak to pakiet Irmschera
no wlasnie , chyba poprostu dozbieram tak ze 4000pln i jak ktos wystawi jaas igle nad igly to wtedy kupie , albo z DE bo grzebac w takich stunowanych to srednio sie oplaca
Siemasz Opium wiec w końcu cie do nas znów zniosło
Ten złoty na allegro jest na pewno na oko dobrą baza do dalszej zabawy. Na oko jest prosty i niebity, ale to trzeba obadać na żywo - szczególnie podwozie, bo widziałem juz taki piękny egzemplarz że mi oko zbielało (chialem kupić) ale jak zobaczyłem podwozie na podnośniku hudraulicznym to sie zastanawiałem czy gośc da rade wrócic do domu
Co do montażu 20XE: łapy zostają te same, nic sie nie przesuwa, jedynie trzeba podciąć delikatnie podłożnice po 2 stronach (a w zasadzie bardziej fartuch niz podłuznice) - z jednej strony moze pukać dekiel skrzyni w ten fartuch, więc trzeba podszlifować - a z drugiej strony mocowanie alternatora może pukać w drugi bok. Ostatnio gadałem o tym z Fazim z Wrocławia, który ma ten silnik (+ NOS ) W zasadzie wszystko pasuje.
Macphersony: z kadetta E da sie zamontować, ale jest inny rozstaw śrub mocujacych, oraz inna średnica tego otworu na środku. Wiec trzeba rozwiercać środkowy otwór i nawiercać nowe otwory mocujące. Tak miał zrobione elOgrodo do 1.8NV, ale po pierwsze wyglada to troche kiszkowato, po drugie to juz rzeźba, a jak ma być german style to nie ma co kombinować w takie rozwiazania. Poza tym brzydko wystaja potem te łozyska górne na kielichach (w kancie są pod spodem). Macphery pasują od: 1.6diesel, 1.6sh i 1.8E (GTE). Półosie i przeguby pasują z wersji powyższych oraz z Ascon, Kadettów E, Vectr i Calibr na duzym bloku (przy silnikach 16V przeguby są dużo grubsze!) Trzeba szukać takich bez ABS, bo sa inne wielokliny.
Co do alusów, to nie startowałbym w 17", moim zdaniem juz na 15" wyglada świetnie, a 16 to max. No i ET radze 35 lub więcej jak fela bardzo szeroka- to jeszcze nie będzie wystawać za bardzo, a nie będzie nosić wielkich obciążeń. Jasna sprawa że wąska felga i duze ET to koła wpadnięte i nie wygląda to ładnie.
Zaopatrz sie w rozpórki, szczególnie górne a dolna, tylna jest mnie ważna. Czytałem o twoim wypadku z rolnikiem na KTK, współczuje trafienia w buraka.
Ps1: W zielonego od Ani sie nie pakuj - to jest fajny sprzęt, ale do twoich celów sie nie nadaje. Ps2: Fotki początkowe ci sie nie wczytały - z 3 weszła jedna.
Proktor, elo elo ano przywialo , znudzily mi sie juz te kadzie E , trzeba cos innego potestowac:D
co do fotek to u mnie wszystkie sie wczytuja ?? oco chodzi?
opium bardzo chętnie odświerzę znajomość
Ja takze:D i z mila checia poznam reszte osob:D
udezam na stron o spotach kiedy sie cos szykuje:D
Ps.czesto smigam w kerunku lodzi , wiec z mila checia rzuce okiem na twoje autko jak bede , mozesz (jakk chcesz) zostawic numero na PW too jak bede jechal przekrece i sie jakos spikniemy
u mnie tez wszystkie widac.
Siemka Opium
Jak śmiga kadzio z 20 ne już widziałes jak brałem od Ciebie jakiś czas temu pół osie do kadzia na zachodnim
Jak chcesz to jestem od środy codziennie w wawie to możemy sie spiknąć i sobie obejrzysz co tam robiłem i może my pogadać
Jak cos to daj znać na PW
Pozdro
a u mnie zadnych i nie wiem co jest bo na Asi kompie są wszystkie
Poza tym brzydko wystaja potem te łozyska górne na kielichach (w kancie są pod spodem).
Na wybojach napi.. o maskę i robią się ładne wybrzuszenia..
Witam Opium , gratuluję zapału Chłopaki wszystko opisały ,to po co się powtarzać
elo elo wszystkim , nawet nie wiedzialem ze juz znam tyle osob z waszego klubu
Bronson Jasne ze pamietam , heheheheh co do spotkania w tym tyg moze byc ciezko z jednego powodu , mialem dzis dzwona ( kolejnego zreszta ) - naszczescie kumpla autem , i tak mi spuchla noga ze jestem unieruchomiony , ( na piszczelu mam sliwe wielkosci pilki tenisowej - bez przsadyzmu , nie mialem pasow i zasunalem z impetem w deske rozdzielcza bo zaparlem sie nogami o podloge - ale puscily ;]
Co do zdjec to nie mam pojecia wkleilem na imageshack ---> direct link---> img w poscie ---> wklej wiec powinno byc oki nigdy nie zawodzilo ,
A co do planow , to powiem tylko tyle ze znalazlem cala calibre z Letem w " rozsadnych " pieniadzach , wiec jak sie uda dozbierac kase , to chyba zaczne od zakupu napedu do kadzia
Ale puki co to tylko historyjka , wiec nic wiecej nie mowie , zeby pozniej nie bylo jak mi sie nie uda skolowac reszty kasy ( a troche mi brakuje )
Ris my chyba tez sie znamy z ktk
Ano dokładnie znamy się z KTK
u mnie tez wszystkie widac. a skad wiesz że to co widzisz to wszystkie? Ja jako moderator podejrzałem źródło posta, no i widzę, że w 1. poście miały być 3 fotki, a ja widzę jedną, a w 2. poście też 3 miały być a widać 2 (...
a skad wiesz że to co widzisz to wszystkie? bo jak sie zdjecie nie laduje to jest taki znaczek (trojkacik kolko i kwadracik chyba)?
no na początku jest, ale potem jak jest blad, to ten znaczek znika po chwili i nie ma nic - przynajmniej u mnie.
Wróćmy do tematu Poprosiłem Faziego, żeby tu zajrzał w mierą czasu - to on jako użytkownik 2.0 16V pewnie coś dopisze.
Czesc Slyszalem że mógłbym coś poradzić, więc szybciutko dopowiem swoje 3 grosze - odnośnie łap/podłużnic to tak jak pisał Proktor, delikatne przeróbki podłużnic, łapy bez zmian. McPersony - najłatwiej zostawić górne mocowanie sprężyny od 1.3, a resztę czyli dół, amortyzator , sprężyne itp od XE. Działa to bez zarzutu i nic nie trzeba przerabiac. Półosie oczywiście grubsze, natomiast ja mam przeguby z wersji ABS i tez pasują bez problemu:) Chyba że MCPerson też mam taki a tego nie wiem hehe. Oczywiście większa chłodnica. Poza tym reszta spoko, nie licząc oczywiście mnóstwa pracy z dopasowaniem wszellkich rurek, wydechu, zrobieniem wiązki elektrycznej czy tez pompy paliwowej. Życzę powodzenia, mam nadzieje że traktujesz sprawę poważnie. W razie jakiś pytań wal śmiało, najlepiej na gg albo mail bo na forum nie bywam zbyt czesto.
PZDR ALL
to może jednak lepiej na forum, to sie innym przyda - jakby co to ja bede przekazywał do Faziego osobiście, bo mamy kontakt
no opium na KTK nie zauważylem cobyś takie plany snuł...