Witam, czy przez środkowe kratki nawiewu leci tylko zimne powietrze, czy ciepłe też tylko ja mam coś odłączone? Jedna, konkretna odpowiedź i można zamykać. Pozdrawiam
tylko zimne
a idzie to jakoś przerobić?
przerobić wszystko można ale jakim kosztem, tu jest taka konstrukcja i cokolwiek przerabiać w kwestii zasilania kanałów ciepłym powietrzem będzie trudno. rada na przyszłość: skorzystaj czasem z opcji SZUKAJ temat podobny juz był na forum: http://kadett.d.pl/forum/...p?p=20934#20934
Tam leci tylko i wyłącnzie zimne powietrze. Jak dla mnie najlepszy patent opla Nigdzie indziej ni eda się puścić na raz ciepłego i zimnego powietrza. To prawie jak dwustrefowa klimatyzacja
Tez mi sie to na poczatku wydawalo dziwne, ale jednak ma swoj urok tak jak RIS pisze
Ok, dzięki za odpowiedzi Można zamknąć
To nie tylko patent Opla. Wczoraj to widziałem w Beemie 520 z 90r.
ale niestety w nowszych Oplach już z tego patentu zrezygnowali, a szkoda
To fajne rozwiązanie, zresztą występowało w kilku samochodach "z dawnych czasów". Miałem tak w Pugu 305 i jednym z GS-ów
Dla mnie tam nic fajnego w tym nie ma Jaka dwustrefowa klimatyzacja? Przecież jest oczywiste że ogrzewanie sie włacza jak jest zimno, więc ze środkowych kratek wtedy pizga niemiłosiernie. Nikt normalny nie włączy sobie nadmuchu zimnego ze środka, np. w grudniu... No chyba że sie zagotował od ogrzewania Niby fakt, że można sobie włączyć i ciepłe i zimne na raz - sęk w tym, że jak sie włączy nadmuch mocniej niż najsłabszy tryb w 3-biegówce, to 90% powietrza leci przez kratkę zimne, a ciepłe ledwo - powietrze wybiera sobie najkrótszą drogę i najmniejszy opór. Strasznie zazdrościłem kiedyś kumplowi ktory mial Corsę A sedan, bo mu bardzo mocno wiało ze środka ciepłe powietrze. Mozna bylo sobie głowę wysuszyc U nas można tylko wiać "bez oporów" na nogi, bo jak na szyby to już część ciepła ucieka - a jak chce sie nagrzać auto w środku, to kratka byłaby nieoceniona. U mnie kratka jest zatrzaśnięta od listopada do marca prawie non-stop
mi też się ten patent NIE podoba
Chłopaki widzę nie skumali pewnej ironii we wcześniejszych wypowiedziach A żeby sterować ciepłym powietrzem to wystarczy Proktor odpowiednio ustawić te suwaczek - i to niekoniecznie w fabrycznych położeniach. Ja w zimę mam ustawione "o palec" niżej niż to środkowe położenie.
Boże Bartek, Ty jak nie pier...sz wywodu to jesteś chory. Nie każdy ustawia ogrzewanie tak jak akurat Ty.
A wogóle to pewnie i tak jesteś zmarźluch
hm wolę walnąc wywód niż pociskać pierdoły Jak to był taki dobry patent, to trzeba bylo dalej Oplem jeździć a nie kupować passata z klimą
... a i owszem, jestem zmarźluch i lubię ciepełko
ależ bezsensowne sa te wasze kłótnie
Jak chcesz ciepło w aucie to sobie zamkniesz środkowe kratki i już, a ja mam np tak, że jak Monice jest niedobrze w zimie w aucie jak jest nagrzane to puszcza sobie delikatnie w swoim kierunku zimne ze środka a ja nadal mam ciepło w swoim rejonie.
Klima klimą, ale ja chyba częściej jej zimą i jesienią używam niż latem - po co się przeziębiać
Patent jest dobry i już. I zawsze robiłem w ten sam sposób co Sim napisał, Jak jedno chce ciepło, to drugie może chcieć chłodniej, kwesia skierowania strumienia powietrza.
A passat passatem , al eco tu mówić wygodniejszy i pojemniejszy z deko A prawdę mówiąc w obecnym kadecie nawet nie wiem jak chodzi nawiew