ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Nie karcić prosze za powtarzanie setny raz tego samego bo to nie jest to samo !!!!

Cała sprawa polega na tym, że wszystko co tu (forum) pisze to dotyczy zwykłych wrongli, a mój jest Rubiconem (nie żeby był niezwykły, ale ma d44).
Rubik jest zdziebko płaski i planuje go ubrać w 33" a najlepiej 35" buciki. I tu pojawia sie pytanie: czy ma sens fabryczne mosty D44" tak obciążyć, jak one sie będą sprawować? Nie jeżdze w extrem, tylko weekendowe upalanko po okolicach. Chchaiłbym zachować pewien kompromis miedzy dzielnością w terenie (tu nalezało by bezwzglednie 35" dać) a kosztami modernizacji i destrukcyjnym wpływem dużych kół na całą reszte.
Zaznaczam ze niechce co miesiąc pakować kolejnego tysiaka w coś urwanego lub ukręconego. Zalezy mi na trwałym rozwiązaniu. A jednocześnie chciałby mieć duzy prześwit pod brzuchem. Prosze o konkretne rozwiązania, podpowiedzi, linki


Miedzy 33 a 35 roznica bedzie nie tylko w obciazeniu mostow. Zeby wstawic 35 bedziesz musial podniesc wyzej auto i najprawdopoobniej dolozyc SYE i nowy wal oraz zmienic przelozenia w mostach...a to sa koszta...jesli masz odpowiedni buzdzet to wstawiaj 35 i sie nie zastanawiaj.

Mosty wytrzymaja 35...ale pamietaj ze wszystko da sie ukrecic. Tylna dana 44 spokojnie pociagnie...przednia..coz... jest to dana 30 z nieco mocniejszym koszem..ale i na danie 30 da sie jezdzic z kolami 35 wiec ta hybryda 30/44 tym bardziej ci posluzy

Jesli zalozysz dobry lift i wszystko dobrze ustawisz to z kolami 35 cali bedziesz mial dzielnego Wrangla w terenie i calkiem przyjemne auto na asfalt.

Tylna dana 44 spokojnie pociagnie...przednia..coz... jest to dana 30 z nieco mocniejszym koszem..ale i na danie 30 da sie jeździć z kolami 35 wiec ta hybryda 30/44 tym bardziej ci posluzy

Zaraz , zaraz , mam Rubicona 2006 ,w sprawach zawieszenia jesteś moim autorytetem, ale się z Toba nie zgodze, Rubicony mają 44/44. Ja z przodu mam Dana 44 ,sam mi półośki sprzedawałeś jak Yogurt jedna ukręcił ( fabryczna była) . Kupowaliśmy mocniejsze do Dana 44 na 100%

[ Dodano: 2009-07-14, 18:25 ]
No to ja jestem teraz zakręcona jak drożdżówka, tzn że ten napis na dekielku można potraktować jak sławetny napis na płocie - d..pa



No to ja jestem teraz zakręcona jak drożdżówka, tzn że ten napis na dekielku można potraktować jak sławetny napis na płocie - d..pa
Niezupełnie. Mimo wszystko większy, a więc mocniejszy dyfer i jego wnętrzności oraz grubsze półosie pozwalają założyc większe opony i jednocześnie mieć większa pewnośc, że zaraz cos nie eksploduje.

Miedzy 33 a 35 roznica bedzie nie tylko w obciazeniu mostow. Zeby wstawic 35 bedziesz musial podniesc wyzej auto i najprawdopoobniej dolozyc SYE (po chłopsku - co to jest i ile to wszystko kosztuje??) i nowy wal (koszt??) oraz zmienic przelozenia w mostach (wg mnie mam takie przełożenia wolne że.... niema najmniejszego sensu skoro dzis i tak z 2 biegu ruszam)...a to sa koszta...jesli masz odpowiedni buzdzet (o jakim budżecie mówimy?) to wstawiaj 35 i sie nie zastanawiaj.

Jesli zalozysz dobry lift (jaki wg Ciebie jest dobry??) i wszystko dobrze ustawisz to z kolami 35 cali bedziesz mial dzielnego Wrangla w terenie i calkiem przyjemne auto na asfalt (własnie o takim czymś myśle) .


(po chłopsku - co to jest i ile to wszystko kosztuje??) (koszt??)

Uzyj przycisku "szukaj" na gorze strony- to nie boli

Bardzo dobre zawieszenia robi tez Tera Flex i JKS.
Przykladowe ceny z pierwszego lepszego sklepu w USA( do tych cen dolicz transport plus prowizje jesli bedziesz komus zlecal sprowadzenie):
Lift 3,5-5 cali - od 800 do 5000 - zalezy jaki wysoki, jakiej firmy i czy short czy long arm itp
SYE + wal: okolo $500...sam wal okolo $300
Przelozenia: 180-200 na kazdy most
Lozyska plus podkladki - okolo 100 na most
Do tego dolicz sobie oslony mostow, oslony silnika i baku, zderzaki, wyciagarke, klatke itp itd....wszystko tak jak posalem zalezy tylko i wylacznie od twojego budzetu.

Jesli chcesz sie sam zorietowac w cenniku to tu masz kilka najpopularniejszych sklepow:
quadratec.com
4wd.com
redrock4x4.com
summitracing.com
Trolu,
poszło na PW
ale najpierw odpisałem, a później poczytałem wątek, wiec weż poprawkę
no i tez widze że się dobrze wstrzeliłem z końcową sugestią
Kaszuby pozdrawiają Śląsk
35"



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting