Witam . dziś udało mi się wymienić krzyżak po jednej s tronie mostu . I mam takie pytanie , Na półosi jest taka zaślepka , w miejscu gdzie półoś wychodzi z mostu . Składa się ona z dwóch połówek , zapinana na kołeczek i otworek . Bardzo ładnie się to zdemontowało , lecz za cholerę nie chce się zatrzasnąć z powrotem . Niewiele myśłąc przykleiłem te zaślepki do półosi . Czy macie może inny patent ? Dlaczego w tym miejscu nie ma uszczelnienia gumowego , przecież przez ten plastik i tak mam mase błota w pochwie mostu . Oczywiście do pierwszego uszczelniacza przy disconekcie . Pozdrawiam
sa takei fajen uszczelniacze Alloya tylko to pare marek kosztuje coś około 300 zł kpl wpijasz to na pochwe mostu a w sobie ma uszczelniacz
sa takei fajen uszczelniacze Alloya tylko to pare marek kosztuje coś około 300 zł kpl wpijasz to na pochwe mostu a w sobie ma uszczelniacz
No faktycznie , znalazłem . Zapewnoe to chodzi o to .
Ale skąd takie wziąść w czasie montażu ??? Jak auto ma być sprawne , ? Szkoda ze wcześniej o tym nie pomyślałem , ale nei wiedziałem . Jest to w Polsce dostępne ?
chyba raczej nie a nawet jak znajdziesz to za chora kase pewnie za wielką kałużą kosztują około 80 $
faktycznie bardzo przydatne. Wczesniej miałem tam pełno błota a teraz jest luzik ten uszczelniacz ma dodatkowo kalamitke i bardzo dobrze chroni cały środek tyle ze musisz wybebeszyc wszystko zeby go wsadzic.