ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam
Wiec opowiem wam cala historei jak to bylo... Pewnego dnia kadeciarz odmowil posluszenstwa i trzeba bylo go scholowac niestety pech byl taki ze kilkometrarz sie prawdopodobnie zawiesil z tego wzgledu iz zatrzymal sie na 92999... Cztery ostatnie cyfry sa w polowie poprostu zera nie weszly... Niewiem co moze byc tego przyczyna... Wcisnolem i zerowalem licznik dzienny bo tez sie zawiesil i nie chodzi... Dziwne w tym wszystkim jest to ze Predkosciomierz dziala.. Tylko nie nalicza km... Co moze byc tego przyczyna?

Dzieki z gory za podpowiedz


wyjmij zegary, rozbierz, jak odkręcisz tarczę prędkościomierza pod spodem są cyferki licznika - obadaj tam, może sie jakiś syf dostał i zablokował zębaki, lub jakaś ośka odeszła i nie zabiera? Przy okazji mozesz sobie wyczycić cyfry alkoholem i ustawić jakiś ładny równy przebieg (np. 00000 )
tak jak pisze Proktor, musisz roozebrac licznik : wyjąc go i odkręcic czarną obudowe i dwie sruby z tyłu koło wejścia linki
jak bedziesz mial to w reku to zobaczysz wszystkie zebatki, cyferki , ogolnie cały mechanizm, zapewne mała zebatka sie zjechala troche albo wpadl syf i nie moze sie okręcic
szukaj awarii przy srodkowej cyfrze , pomiedzy 2 i 9 moze byc cos nie tak
Jak dobrze poszukasz na forum, to są nawt dokłądne foty wnętrza zegarów


ciekawostka w temacie:
mechanizm zegarów jest pradopodobnie identyczny w róznych licznikach opla z tych lat.
To tylko teza, ale podparta tym, że mam licznik z Ascony a dokladniej sam mechnizm licznika kilometrów i jest identyczny jak w Kancie.

Ciekawy jestem czy mając taki mechanizm licznika z przebiegiem dziennym, można przerobić zegary bez przebiegu ("najtańsze") na taki? Ciekawe. Może wytstarczy wywiercić dziurkę w cyferblacie, pleksi i wsadzić guzik do zerowania?
Ok dzieki za porady bede chyba musial wlasnie wyjac cale zegary Tylko jak wczesniej sprawdzalem czy linka nie jest zerwana to obczajalem jak odlaczyc je... Kable przymocowane sa do deski na stale czy tam jest kostka???ktora da sie odczepic i czy konieczne jest zdejmowanie linki?
wyjmij kostkę, odepnij linkę prędkościomierza.
Żeby wyjąć zegary musisz zdjąć okalającą go ramkę (2 śruby) co wymaga odpięcia kostki od włącznika świateł i wyjęcia tego włącznika.
Oki zrobie jak mowicie A co do tego cholernegowlacznika swiatel to go juz wczesniej popsulem udkrecajac ta plastikowa ramke Wyjolem go on sie rozlozyl na pol no i jak go zlozylem to przestal dzialac i teraz mam wlacznik juz od kadetta E
zeby zdjac wylacznik swiatel musisz najlepiej wepchnąc do srodka skrzynke z bezpiecznikami i od tyłu chwycic wyłącznik , scisnąc i wypchnąć.
bez wycągania bezpieczników też idzie tam wcisnąć rękę i wypchnąć włącznik ściskając po bokach.

mechanizm zegarów jest pradopodobnie identyczny w róznych licznikach opla z tych lat.

Ostatnio rozbierałem licznik z Astry F (91r) i mechanizm był identyczny , a w domu mam licznik z obrotkiem ze starej Manty (lub Ascony B ) i też jest to samo , no tylko licznika przebiegu dziennego nie ma .
Opel ma to do siebie , że dobre i sprawdzone rozwiązania są długo stosowane w następnych modelach.
A niewiecie gdzie mozna kupic urzywany licznik z obrotomierzem (razem) i w miare przyzwoitej cenie.??? Bo wsumei juz sie wczesniej zastanawialem zeby go wymienic . a jak nie to musze sie w weekend zabarc i go rozebrac i poglowkowac co tam moglo sie stac
W Łodzi to chyba nikt z klubu niema, pozostaje Allegro
Juz naprawilem tak jak mowilił ktos na forum zawiesil sie i wystarczylo przekrecic (drucikiem o 1 km). Dzieki za pomoc



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting