Co może być tego przyczyną ? Dotyczy obu przednich, zużywają się bardziej po zewnętrznej. Zbieżność, LSD, reduktor ? Na skręconych kołach auto rusza bez gazu, jak się mocniej przygazuje przednie zewnętrzne zostawia mocny ślad - jakby robił za dużo obrotów.
Art, w ZJ z przodu na pewno nie masz LSD. Wiskoza też odpada, bo to nie te objawy. Ja bym stawiał na zbieżność.
A nie huczy Ci most ?
Natychmiast jedz ustawić zbieżność , przy okazji panowie na zbieżności powiedzą ci czy masz masz luzy w zawieszeniu-z luzami ci nie ustawią. Zrób to bo nawet nie wiesz jak szybko potrafią polecieć opony jak nie ma zbieżności. A wtedy zakup 4 nieco kosztuje. Może miałeś coś w zawieszeniu ostatnio wymieniane?
Art, zanim wydasz kase na zbierzność, sprawdz czy nie masz złego cisnienia w oponach.
zbieżność i geometrię sprawdzić i ustawić, lubi być źle po grzebaniu w zawieszeniu, a ponoć nawet po mocniejszej jeździe w terenie
Art, w ZJ z przodu na pewno nie masz LSD. Wiskoza też odpada, bo to nie te objawy. Ja bym stawiał na zbieżność.
A nie huczy Ci most ?
LSD wiem że tył - myślałem że tył pcha - bardziej zewnętrzne. Most - lekko wyje przy zdjęciu nogi z gazu ( luz w koszu ?), ale bardzo mało. Jak cię tu o mostach naczytałem to sam nie wiem czy ruszać ten temat.
Może miałeś coś w zawieszeniu ostatnio wymieniane? _________________[/quote Nic
[quote="lisek"] sprawdz czy nie masz złego cisnienia w oponach. ]
2.1 - 2.3 dla 235/70/16 - o.k.
Czyli zbieżność i geometria -chociaż gdzieś czytałem że dla ZG nie ustawia się geometrii. Dzięki, pomagasy lecą.
[ Dodano: 2010-02-25, 22:27 ]
Czyli zbieżność i geometria -chociaż gdzieś czytałem że dla ZG nie ustawia się geometrii. Dzięki, pomagasy lecą. ustawiasz tylko zbieżność geometrie jak byś miał wahacze a masz sztywny most. a czujesz luzy w układzie kierowniczym? jak tak to sworznie do wymiany i na zbieżność jazda.
geometrię mogą tylko sprawdzić, ale też warto....
Ok, myślałem o skrzywionym moście ale objawy byłyby gorsze. Jedź na zbieżność i potem się zobaczy, zresztą panowie powiedzą ci co wymienić.
A taka banalna sprawa - sprawdź czy masz dokręcone koła
ustawiasz tylko zbieżność geometrie jak byś miał wahacze a masz sztywny most. Zj ma sztywny most na wahaczach. Myślałeś o nie zależnym zawieszeniu z wahaczami poprzecznymi chyba.
W ZJ reguluje się zbieżność i można na upartego kąt pochylenia mostu. Wahacze dolne mają regulację mimośrodową, ale to nie ma wpływu na zużycie opon.
Sprawdź zbieżność.
Wahacze dolne mają regulację mimośrodową Dokładnie, można sobie tym lekko podregulować ustawienie mostu
Myślałeś o nie zależnym zawieszeniu z wahaczami poprzecznymi chyba. zgadza się źle się wyraziłem