ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam, po raz kolejny mam pytanie. Mam trzy opony BFG MT, mają po ok. 11mm bieżnika, jeżeli kupie czwartą nową i założę ją na przód, to nie będę miał problemów z reduktorem, albo mostami? Bo z tego co czytałem, nie powinno się zakładać się opon o różnych rozmiarach, ale to będzie tylko jakieś 4mm różnicy.


w moim jeepie jak miałem różnicę ciśnienia większą niż 0.1 at to nie mogłem włączyć napędu po jakimś czasie tył się przedarł i z tyłu musiałem pompować 0.25więcaj niż na przód. a jeśli założysz jedną większą to któraś na osi będzie darła sie mocniej a najbardziej prawdopodobne że obie
Kurde to nie dobrze, bo będę musiał kupić nowy komplet, a z kasą krucho. Ale faktycznie mam teraz problem z włączaniem i rozłączaniem napędów.
u mnie z rozłączaniem nigdy nie ma problemów ale włączyć to przeprawa a naj gorzej w terenie jak się wyłączy


Wydaje mi się że 4mm nie powinny ci robić różnicy w terenie żadnej. A jak przeliczysz sobie różnicę w prędkościach obrotowych kół na 1 osi to ona jest niemal niewidoczna więc nie sądzę żeby powodowało to np dołączanie samoczynne napędu. Z resztą Xj chyba nie ma varilocków.
Zbyt dlugie uzytkowanie opon o roznych wysokosciach bieznika na tej samej osi moze miec po jakims czasie destrukcyjny wplyw na mechanizm roznicowy zwlaszcza podczas poruszania sie po przyczepnym podlozu
Nie bedzie roznicy.Popatrz które opony masz bardziej zdarte-bo na bank bedzie roznica miedzy tylem a przodem.Jak masz z napedami wszystko ok-to zabngla bez problemu. Pomysl na logike-w terenie jedna opona zalepi ci sie blotem a druga nie-jest juz roznica?Prawa strona drze po kamieniach a lewa strona auta mieli w blocie.Jest roznica? Mysle ze wieksza niz te 4 mm.Zwrocic uwage trzeba na to tylko ze te na aucie mozesz miec stare i sa..no jakby mietsze(hehe) i wyrobione a nowa moze byc sztywna itd. W terenie to nie bedzie proglem-proglem bedzie chyba wiekszy na sychym asfalcie i na zakretach przy duzych predkosciach.Ale spokojnie jezdzac i i pare razy w teren wypadajc-momentalnie ja dotrzesz do poziomu reszty.
Ale ze to rzezba to fakt...
Jak już chcesz być super dokładny, to sobie zmierz wysokość opon np miarką (od ziemi do krawędzi felgi ) i napompuj je tak aby wszystkie miały równą.
Jednak przy 4 mm to żadna różnica.
no i jest rozwiazanie?Kupiles ta opone? Zakoncz temat i podziel sie z ludzmi co i jak



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting