ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Kupiłem kadecika 23.11.2008 r ...... a raczej zamieniłem .....




. Zaraz następnego dania wziąłem się do pracy... rozbierając przód auta i konserwując go w miejscach "zagrożonych korozja" . Fotki z prac:
link do tematu z fotkami i opisem:
http://kadett.d.pl/forum/...p?p=40665#40665

Jutro (1.12.2008) samochód zostanie wy spawany od góry do dołu i zakonserwowany na zimę.. ... Fotki jutro wieczorem jak będę w stanie ..... samochód otrzyma alufelgi BBS ..... i do tego pójdzie tył na glebę ..... na razie to tyle .. we wtorek dopisze na pewno co nieco z przebiegu prac nad moim kadecikiem .. dodam ze poszerzenia z GTE będą w kolorze czarnym..


No skądś znam to auto... To kupione od audiosteroeo?
Tak mi sie po roletkach przedniej szyby kojarzy.
Baza do startu chyba dobra.
Ale pewne rzeczy trzeba zmienić - jak np. kolor zderzaka, te migacze zderzakowe, atrapę...
Co chcesz od atrapy?
No własnie co ty chcesz od atrapy?? Ewentualnie możesz ja trysnąć czarnym matem tak jak jest to u mnie zrobione

Z mibaczami zgadzam sie w 100%


To co wymieniliście jest już zrobione...trapa czarny mat,brak haka , lampek od poloneza w zderzaku, ... jutro rano próba odratowania kadetta z korozji... bo naprawdę jest tragicznie ... a wygląda z zewnątrz rewelacja

No własnie co ty chcesz od atrapy??
A ja stwierdzam ze lepiej to będzie wyglądało niż u mnie jeśli znaczek będzie wypolerowany i zostaną dwa srebrne paski na górze i na dole tak jak to było w GTE

[ Dodano: 2008-12-02, 13:57 ]
No i przypasowałem nowe kapcie ....

te krople to opadająca mgła




kapcie fajne, tylko jakos na glebe przydało by się rzucic bo japy straszne, chyba że większy profil
raczej większy profil,bo on i tak już jest niski jak cholera:D
yyyy. 15 Ci się tak schowały ?
bo te 15" to mają chyba ET49 - czesto na łezkach widywałem taki koła (a tam małe ET trze o ranty) , więc coś w tym musi być - może dedykowane do opla ?

Koła dość fajne (Fenix miał takie chyba), oldskoolowe.
Jaka to jest szerokość koła, bo cośmi się widzi że to 6"
A oponki jakie? Bo te japy, szczególnie z tylu, to stawiam że wina spręzyn jednak.
No chyba że faktycznie koła za małe - ale podaj rozmiar.
Sa to koła 13 cali 6j ... koła kupiłem już z takimi oponami opona to: 175/60 ale będę zmieniał na troszkę większy profil ... Dodam ze nie są te alufelgi dedykowane od Opla tylko zwyczajne bbs-y ...ET 35 ... a tył tak wysoko stoi bo poprzedni właściciel ma/maił wsadzone gumy usztywniające pomiędzy sprężyny... jak je wyjmę powinien tył pójść trochę na dól

zwyczajne bbs-y ...ET 35 ...
do VW..
zmyliła mnie proporcja gumy do koła
Faktycznie za niski profil.
Ale czy jest sens zmieniac gumy? To juz lepiej całe koła - po wsadzeniu wyższego profilu bedzie balon...
Kupić jakieś ładne 14-15" i już

poprzedni właściciel ma/maił wsadzone gumy usztywniające pomiędzy sprężyny...
tak??
Tak.tak.... z tyłu były gumy usztywniające
wyleciało mi z pamięci
Mam fajne felgi 15' za 400 zł do sprzedania
No i podłoga wspawana ...... ale niestety... możne stety samochód idzie na sprzedaż .. ponieważ nadarzyła się wielka okazja w rodzinie i wuja sprzedaje opla astrę F i jestem zdecydowany od niego kupić ten samochód bo cena okazyjna ... wiec znacie mój powód ... ale zostaje przy opelku ....... Jutro mój kanciak powinien pojawić nie na otomoto możne ktoś będzie chciał go kupić
tylko pytanie, czy po to kupowałeś, żeby teraz sprzedawać?
tych samochodów się nie sprzedaję - zostają już dożywotnio w rodzinie, mozna mieć coś nowszego, ale tylko jako drugie auto - do jazdy.

Łatwo się coś takiego pisze, ale historia jednak pokazuje, że każdy kto tak zrobił - żałował, poźniej wracał do kadetta, do jazdy wykorzystując inny egzemplarz, badz inne nowsze auto.

tych samochodów się nie sprzedaję - zostają już dożywotnio w rodzinie, mozna mieć coś nowszego, ale tylko jako drugie auto - do jazdy.

mnie nie stać na razie na trzecie autko dlatego jeżdżę kadim do pracy ale wykręcam nim 15 km dziennie
mara15, Porób dokąłdne fotki i wrzuć na naszą giełdę, w sumie może i by się ktoś znalazł chętny jak cena była by dobra.
jeden kadett - na galowo, drugi do pracy, teoria trzyma się kupy.
mojego ulubieńca sprzedać?? O qfa
audiostereo, lobbuj
Nie stać mnie na 2 samochody.... nie pracuje... kasę wytrzasnę.. to co sobie dorobię... a na razie nie wyrabiam ...a tak dużo zrobiłem w tym kadecie.... wiem ze pewnie kiedyś wrócę znowu do kanta.

wiem ze pewnie kiedyś wrócę znowu do kanta.
tylko pytanie jaka będzie podaż za jakiś czas.
jeśli to chwilowe problemy to podobno jest możliwość wyrejestrowania na czas remontu (6 mieś) i przez ten czas nie musisz oc płacić.
kiedyś tak było a czy teraz to trzeba by dopytać.
nie ma

wiem ze pewnie kiedyś wrócę znowu do kanta
trzeci raz ? Nie wierzę.
Inna sprawa, że teraz masz przyzwoite autko, parę rzeczy zrobił Audiostereo, ty dopieściłeś parę rzeczy i by była zabawka. Teraz wywalasz kasę na łezkę, robisz przy niej troche: zderzaki irmshera itp - a teraz astra też cię urzekła. Trzeba się zdecydować.
Ja nie mam nic przeciw: chcesz sprzedawać, sprzedawaj.
Ale juz potem nie kupisz taniego kanciaka w dobrym stanie. Kupisz ruinę raczej.
Inna sprawa, czy dostaniesz za to auto tyle ile chcesz.

A ta okazyjna cena astry to za ile? 2tyś ? Teraz mam taką samą "okazję" - astra c16nz, od blacharza, nowy lakier, silnik lekko olej bierze. I chyba nie wezmę. Do takiego auta trzeba doliczyć minimum 1tyś zł na doprowadzenie mechaniki do porządku (rozrząd, wydech, olej, świece, opony - cokolwiek). A pozbyć się auta też niełatwo - moja łezka jest świerzo po blacharzu i lakierniku, porządnie zrobiona - i też wątpię czy ktoś by ją kupił, a też bym 2tyś dał (a mam LPG).

15km dziennie robi autko? To sądzę bardzo niewiele.

PS. Zmień sobie troche to ogłosznie, bo troche śmiać mi się chciało jak przeczytałem o 80KM wyciśniętych z c16nz, tylko przez fakt wycięcia katalizatora (ciesz się jak po tej operacji moc nie spadła, bo zmieniło się ciśnienie w układzie wydechowym, co nie zawsze jest korzystne).
Proktor, Łezki nie mam.... Moja łezke ma audiostereo . Astry nie kupuje to tylko tak napisałem.... sorry.... nie stać mnie na utrzymanie kadetta... nie pracuje a cała kasę zgromadzana która miałem wywaliłem na walkę z podłoga w kancie. Teraz ostatnio popękały mi przewody zapłonowe i musiałem już kupić nowe i przez to już zaczęło się pożyczanie kasy, teraz jeszcze bym musiał mieć na przerejestrowanie autka i mam inne wydatki jeszcze bo się uczę i muszę co miesiąc opłacać zajęcia na szkole policealna na wydziale technik informatyk aby zdobyć zawód... nie chciałbym sprzedawać tego kancaka ale co mam zrobić.

[ Dodano: 2008-12-15, 23:14 ]

jeśli można proszę usunąć post z działu sprzedam

proszzz
nie ma to jak O.P.R. od kolegi

mara15, na pocieszenie jeszcze przypomnę takie hasło, które miał jako motto któryś z naszych kolwegów forumowych (niestety nie pamiętam kto).
"Jeździ? - Jeździ! Dobry jest? - Dobry! "
No i kolejne mody :

- Krotki lewarek zmiany biegów
- Pojedyncza wycieraczka

[ Dodano: 2008-12-17, 21:28 ]

- Pojedyncza wycieraczka

Proooszę NIEEEE

mara15 napisał/a:
- Pojedyncza wycieraczka

Proooszę NIEEEE


Spoko RIS - to migruje jak choroba weneryczna - niektórzy już mieli, ale wylaczyli. Daj chłopu się zarazić, bo sam moment jak wiadomo przyjemny może być.. potem wychodzi..







A co do pojedynczej wycieraczki to naprawdę zostało to wymuszone ... bo trzpień drugiej wycieraczki ma taki luz ze wycieraczka podskakuje na szybie i nic nie zbiera
Hmm, wycieraczki nie komentuje po prostu, mozna kupić tuleje i będzie chodzić jak należy

Tylne lampki , no OK, byle Cię pały nie zdybały za to albo ktoś w tyle nie zaparkował..

A czemu przepraszam ma służyć krótszy lewarek ? Żeby się niżej do niego schylać czy co ?

Maźnij lepiej w kolor przedni pas i dokładkę ,wtedy będzie efekcik
Światełka tylne : nie oklejane nie sprejowane.... zrobione własnym sposobem i nie ograniczają emisji światła ...

Lewarek krótszy ponieważ .... mam taborety z łezki i są troszkę niżej zamocowane a przy długim lewarku czułem się jak w Starze ... teraz jest w sam raz i się nie zachylam .. no i krótsza zmiana biegu

Pas przedni będzie malowany jak dorobię tylna dokładkę pod zderzak z zderzaka z tipo ..

[ Dodano: 2008-12-18, 12:29 ]
Widze że wsteczny i kierunki, kiedyś tak Dragon robił, efekt niezły, może nie pasuje u Ciebie takjak np do czerwonego ,białego, bądź czarnego koloru,ale jest OK. Jak jeszcze mówisz,że nie ograniczają pod słońce widoczności świecącej żarówki to OK.

Wiesz recaro kadettowe z D sa jeszcze niżej,ale skoro mówisz,że tak wygodniej , Twoje auto
Jak lepiej pomalowac autko??




Bron boze nie smaruj na czarno nadkoli i progu,ew na czarno moze byc ta dokladka na dole.
Tako rzekłem.
jaki rozmiar masz felg??? Na oko wyglądają mi na 14tki. Jakbyś dał czarne nakładki to wyszła by kaszana!!! Pomyśl coś nad większymi kółkami.

mam taborety z łezki i są troszkę niżej zamocowane a przy długim lewarku czułem się jak w Starze
wszystko zależy od wzrostu kierowcy i zasięgu ramion.
ja mam fotele standardowe a i tak skracałem drążek bo mnie drażnił
Ten wyleczony z wycieraczki pojedynczej to pewnie ja

1) wycieraczka pojedyncza tu nie pasuje. Za mało tuningu do tak agresywnego akcentu - ostatnio jechał jakiś citroen z wycieraczką na sztorc - i ta myśl mi przyszła jak to zobaczyłem - musi być grubo, żeby pasowało. Coś jak ma Fazi... Klasykowi przestało chyba pasować, ale też wiele zalezy od koloru - ty masz za spokojny. Czerwień, czerń, żółć - to są kolory agresywne, robiące wizerunek.

2) Lewarek jest cool i niech sobie Ris gada co chce miałem też skrócony (niestety odjechał razem z autem) i wiem że jak dobrze zrobiony to pomaga. Taki troche short-shifter Ciężej troche biegi wchodzą, bo dzwignia mniejsza, ale jak sie wyczuje to fajnie szybko można biegi zmieniać.
Mam tylko nadzieję że nie poszedłeś na skróty i nie pozbyłeś się pierścienia od wstecznego
Ale jedno ci powiem - do krótkiego lewarka i konsolki środkowej, to ta guma za ciula nie pasuje Zaopatrz się w jakiś skórkowy/skajowy mieszek , wciśnięty koncem pod konsolkę.

3) Lampy tylne mi sie nie podobają. Twoje auto, twoja zabawa.
Ja jestem dziwny, ale uwielbiam oryginalne kanciakowe lampy - ale muszą być tip-top, kolory żywe, lampy czyste i błyszczące. Wyjątkiem są czarne Irmshery, które mam w GTE, te lubię też - ale ogólnie to mam je tylko dlatego że mam, że są rzadkie i że pasują do czarneog auta Bo inaczej by były oryginały.

4) Nadkola wyglądają dobrze w obu wersjach. Jakbyś miał jakiś bardziej zdecydowany kolor auta, to nadkola i progi w kolorze by były bardziej na miejscu. Ale przy tym bladym kolorze, czerń robi ładny kontrast i komponuje sie ze zderzakimi (i wtedy jeszcze czarne słupki może ?). Przepominam, że w oryginale SR, te rzeczyt były własnie niemalowane, czarne.
BTW, ładny VT
Sasza sie pogubił i nie dziwię się Ale juz było mówione, że to 13" na niskim profilu ale fakt faktem to robi japę i te nadkola są nadmierne wtedy.
I faktycznie wystarczy dać 15" na normalnej regulaminowej oponie (ja bym proponował przy 7" szerokości felgi dać 185/50/15", delikatny naciąg) i będzie z nadkolami malina.)
Mam odpowiednie koła tanio na sprzedaż, ale niestety dzieli nas pół Polski...

Pare detali i będzie kozak

Sasza sie pogubił i nie dziwię się
bo ja już od dawna po innej orbicie się kręcę
Sasza, a ty w tej swojej beemce masz koła na 5 śrub czy na 4 ?
Po radach Proktora ... ostatecznie samochód będzie wyglądał tak i tak zostanie bo mi się tak podoba

widzę że koła powiększyłeś - od razu lepiej.
Słupek ok, ale ramki wokół szyb na czarno, to już troche chyba za dużo
Za to klamki można by na czarno - chyba że wolisz w kolorze budy, czyli tak jak masz.
To juz kwestia gustu.
zrób tylko czarny słupek, nakładki zostaw jak sa. , białe kieruny i jest kozak

świerzo

Są liczne słowniki ortograficzne online nie wpominając już o wersjach "książkowych".
Prawidłowa pisownia to "świeżo"
Strasznie kłują w oczy takie błędy.
Nie da się tego czytać.
Prosze zwróć następnym razem większa uwagę nim naciśniesz wyślij.

BUHAHAHAHAHAH nosz QFA nie mogę PKC, Szacun
ale wydłubał
heheh
No i Miodkowi się zdarzyło

EE .. nie zaśmiecać mi tematu ....

[ Dodano: 2008-12-19, 12:25 ]

mam nadzieje ze impulsator z daewoo lanosa ma tyle samo impulsów co z kadetta
w lanosie masz 6 impulsów na obrót.
Jak masz wtyczkę lanosową, to da sie założyć, bo do wiązki digiego z kadetta E, impulsator lanosowy nie pasuje, tzn. tak słyszałem - trzeba zmieniać wtykę.
A to wtedy dobrze bo mam wtyczkę od lanosa tylko tam idą trzy kolory: czarny, czerwony i żółty ... i teraz nie wiem co jest co
powinieneś mieć plus minus i sygnał na digi.
dajewo ma faktycznie inną wtykę,ale taktuje tak samo w razie czego masz w digitalu przełącznik do zmiany taktowania impulsatora ( taki czerwony na górze )
chcesz spieprzyć auto digitalem???

chcesz spieprzyć auto digitalem???

TAK

Sasza napisał/a:
chcesz spieprzyć auto digitalem???

TAK


a fuj
Ale nie do kanta, stary. Nie ten styl
ok.... digtala nie będzie
ten stary digital, z falą, to wyglada dośc oldskoolowo - tak z zewnętrz jak i to co wyswietla.
Ale fakt faktem, że w kancie najlepiej wygląda oryginalny zegar z obrotkiem
... i z białymi tarczami, byle z ładnym spokojnym liternictwem
NO ale czy z falą czy z półkolem ,są prawie takie same i do kanta nie pasują ideologicznie niemalże

.. i z białymi tarczami

Fuj.
Dokładnie , ta era juz za nami
chyba jak wigać nie za wszystkimi
Ja tam nadal uważam, że białe zegary są uniwersalne.
Liternictwo na oryginalnych tarczach jest takie sobie, widoczność też - przy oryginalnym oświetleniu. Białe tarcze dają efekt większego blasku (światła), są czytelniejsze i dodają "pazura".
Moje GTE będzie miało białe tarcze. Może nie od razu, bo mam ważniejsze rzeczyt do zrobienia najpierw, ale będą i tarcze.

http://www.fotosik.pl/pok...dda226d213.html
czy to jest fuj dajcie spokój...
Pomińmy juz sprawę tej ohydnej nakładki na kierę
Ale czy te zegary są jakieś niepasujące ?
Marudy
Mi się białe podobały bardzo. Moje zwłaszcza
no wiesz to jest stary tak jak z dwoma pasami przez auto czy brewkami , niby wszystkim sie podobało zawsze,ale już niemodne
kadetty też już niemodne
A ja zawsze nie patrzyłem na modę, tylko na własny gust
A o gustach się nie dyskutuje ale....

alternatywą są tarcze takie jakie ja miałem w beżowym było trochę oryginału, było trochę pazura, super czcionka i youngtimerowy design Tylko na dopracowanie szczegółów zabrakło czasu.
Badger, Ty tam miałeś indiglo z tego co pamiętam tak ? No takie to wyglądają oldskulowo
indiglo to ja zrobiłem sobie sam - tarczka z plexi, kilkanaście czerwonych diod pod spodem i półprzezroczysta folia z czarnym nadrukiem:)


O! Cos podobnego widuje codziennie


Białe tarcze dają efekt większego blasku (światła), są czytelniejsze


Większego blasku?

tak zdecydowanie jest to fuj
a mi się te Badgerowe nie podobały. Tzn inaczej: fajnie to wyszło, robota, dobra, ale własnie do kanta mi nie pasowało. Zbyt oldtimerowe. Fajne do garbusa albo Warszawy by było, ale nie do kanta, nie ta stylistyka.

Te chromowane obwódki to jak dobrze pamiętam nam SIll sprezentował na którymś zlocie ja też tak mialem kiedyś tyle że podświetlane inaczej
Czepiacie sie, jak dobrze zrobione to i biale sa ladne, zalezy w jakim stylu samochod jest utrzymywany

i własnie dlatego się tak śliniłeś na te zegary żeby je ode mnie kupić ?

Po primo nie widziałem, że to akurat te zegary miały być (ja wogóle jak wiesz w życiu wrocławskim-kańciastym praktycznie nie istnieje tzn. jestem słabo zorientowany - do dziś się domyślam tylko co ze sobą wspólnego mają Cichy i ZPT )
Po secundo deficyt obowiązuje więc przerobiłbym bym je po swojemu.

Do białych zegarów specjalnie nic nie mam ale wolę czarne (kto wie może kiedyś będa i różowe) a kombinowanie z oświetleniem to już mnie przeraża Natomiast chromowane obwódki to już zdecydowanie nie mój styl.
ty lepiej ode mnie odbierz te kierunki swoje, bo pomału zaczynają być wypychane na mniej przyjazne tereny, np. balkon...
sorki za OT
Dzisiaj rozbierałem przednie błotniki i ujrzałem takie coś .....




Robić samochód czy go na żyletki?? ... Jak na żyletki to można zamawiać już części
Stary , blaszkę półtorówkę, młotek, spawara i do dzieła
Bardzo dobrze wygląda
Nie mów żeś ździwony
nie jest zle o co Ci chodzi
No nie powiem,maglownica w super stanie reszta to do zrobienia

[ Dodano: 2009-01-14, 01:03 ]
Jutro wielki dzien .... Nagły atak spawacza
mara15, trzymamy kciuki żeby spawaczowi starczyło umiejętności i cierpliwości !
Wyszło super ..... dam fotki po południu...... przyznam się ze musiałem to robić sam wczoraj wieczorem.. pożyczyłem tylko migomat... Ja jestem zadowolony
Teraz to tylko dobrze zabezpiecz wewnątrz i na zewnątrz i gra gitarra
No i prace nad kadettem posuwają się dalej.... tak wyglądał przed:



Teraz już samochody nabiera rumieńców ....... Zostało ściągnięte ospojlerowanie GTE ... samochód będzie w oryginale z paroma dodatkami ...



Samochód pójdzie jeszcze na glebę .... to znaczy tył ...
Jutro zajmuje się elektryka i wkładam nowa wiązkę :]
Ciśniesz
elegancko, teraz tylko dobre zabezpieczenie i potrzyma sporo.
jeszcze dlużej potrzyma jak zalożysz nadkola
nie no gratuluje! ja od marca nie moge sie za to zabrac, a ty rach ciach i po sprawie...
respect
Dzisiaj samochodzik jest malowany.... ciekawe jak wyjdzie .. oczywiście jak zdążę to wieczorkiem fotki .. no i troszkę zmian symbolicznych w środku autka już jest
no,gratuluje progresu
Nie pozwól mu zginąć !!
Czekamy na foty
a tak plakał
Autko pomalowane .... wyszła tragedia co do koloru .. z początku wydawał się ładny ale potem rozjaśnił się kolor i wygląda ni jak .. foty o 16.00 ... Zaraz jadę autko przerejestrować... w końcu na mnie
dlatego się maluje na ładne zdecydowane kolory



Stary.... hmmm.....
A powiedz mi co artysta miał na myśli ? W ten sposób maluje się przeważnie na dwie różne barwy, nie dało się całego prysnąć ?
hm, mam mieszane uczucia. Przód to jeszcze , ale z tyłu te zestawienie barw dziwnie wygląda.
A czemu pas przedni został czarny ?
No, ale grunt, że autko zostało postawione na nogi Gratki.
Ni jest źle
Kruca licznik od Megi?
Jak zachowują się wskaźniki?
Mi tez się nie podoba.... kolor miał być po pierwsze ciemniejszy ale się rozjaśnił jak pomalowałem lakierem bezbarwnym .... dla mnie masakra .... Licznik z vectry 2000 ... zachowuje się normalnie... nawet linka kadettowska pasuje... no i prędkościomierz do 240

[ Dodano: 2009-02-11, 13:19 ]
Widziałem ogłoszenie ale podał byś chociaż jakąś CENĘ

Widziałem ogłoszenie ale podał byś chociaż jakąś CENĘ

Spójrz na motto. . .
Oddam mojego kochanego sedana.za 1300 zł . naprawdę warto, tyle co zrobiłem w tym samochodzie ... mogę dać dokładna fotorelacje co było zrobione i w jaki sposób.
mara15, większośc ludzi tu ale ma juz swoje cacko, ale miało i raczej nie wróci smutna prawda. Kupca bym szukał raczen na allegro, ewentualnie na KTK gdzie nasz model zaczyn sie robić kultowy i parę osób posiadających dotąd "E" zaczyna chorować na kanciaki...
oK.... ostateczna cena 1000zł .... muszę sprzedać autko jak najszybciej....

[ Dodano: 2009-02-17, 20:05 ]
Taka mina to auto, że znów jest na Allegro?
Kurde ale jaja.. ktoś znowu sprzedaje mojego Blue
Linki, linki... proszę

Hm mara15, a kto go od ciebie kupił ?
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8069890
podejrzewam ,że problem tkwi w przerejestrowaniu samochodu.
możliwe ,że w wydziale komunikacji zażyczyli sobie przegląd i kicha bo w papierach 1,2 a pod maską 1,6 na pierwszy rzut oka widać że za duży blok jak na 1,2.
a uporządkowanie to koszt 180pln.
a potem to już opłaty nieco wyższe
po pierwsze nawet jesli masz 1,3 a zmieniasz na 1,6 czy 2,0 to i tak sie do tego nie czepiają
Nawet jak w dowodzie masz 1,6 Diesel a pod maska 2,0 Benzyna
A nie czepiają się już teraz o to bo silnik jest częścią wymienną
Pozdrawiam
Nie mam z tym problemów a wczoraj nawet miałem rutynową kontrole....
Ja siępytałem diagnosty i mi powiedział, że będzie problem na przeglądzie...

[ Dodano: 2009-03-15, 23:34 ]
Hmm...No szczerze mówiąc silnik jest częścią wymienną...ale...Jak jest diagnosta z powołaniem to jest to element wymienny z 1.3 na 1.3 a nie z 1.3 na 2.0 bo to już jest zmiana konstrukcyjna bla bla bla.... podobnie się ma rzecz przy ubezpieczeniu, które jest u nas liczone od pojemności...
Ja swego czasu zmieniałem z 1.2 na 1.3 i przejść ,żęby to zarejestrować było duuużo.
Szczerze mówiąc zastanawiam się jak to teraz będzie przy rejestracji z 1.2 na 2.0...
Trzeba zmienić pojemność w dowodzie rejestracyjnym, nawet teraz, kiedy silnik jest "częścią wymienną".
Diagnosta na przeglądzie najczęściej zlewa to sikiem prostym ale kiedy trafi się na psa służbistę, który to wyłapie, jest lipa. Policja przekazuje temat do ubezpieczalni, która nalicza "wyrównanie" plus częstuje delikwenta karą.
Jeśli, po podniesieniu maski, na pierwszy rzut oka widać, że jest coś niehalo, lepiej pojemność wyprostować. Stosowne zaświadcznie z "przeglądowni" (któż nie ma zaprzyjaźnionych diagnostów) oraz korekta w dowodzie rejestracyjnym w Wydz. Kom.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting