Po odpaleniu silnik nierówno precuje, słychać wyraźnie że paliwo spala się w układzie wydechowym popopierduje sobie co chwilę, nie ma mocy, szarpie przy przyspieszaniu
Co dotychczas zrobiono: - czyszczenie przepustnicy - czyszczenie krokowca + przesmarowanie - sprawdzenie działania TPS - wymiana wszystkich świec zapłonowych na nowe Champion (takie jak mają być) - wymiana cewki zapłonowej na nową
I brak najmniejszej poprawy, nadal jest tak samo.
Komputer wywala zamiennie błędy 302 i 303 (wypadanie zapłonu na 2 i 3 garczku ) Nie ma różnicy czy na gazie czy na PB. Nie wiem co już sprawdzać, powoli mi się repertuar kończy, nie wiem co jeszcze moze byc przyczyną wypadania zapłonu
a przewody do cewki (nie mylić z WN) może tam coś padnięte ewentulanie cewka ma przebicie ale pisałeś że wymieniana tlko ciekawe czy na nową czy używkę
A taka pierdółka jak filtr powietrza ? Nie musi mieć związku, ale może.
wymiana wszystkich świec zapłonowych na nowe Champion (takie jak mają być) Wywal championy i załóż NGK. Wyczyść listwę wtryskiwaczy i dolej do paliwa siuwaksu na czyszczenie wtrysków.
Wywal championy i załóż NGK. a czemu to tak chwalisz NGK ja tam stawiam na cewke podjedź do pożądnego elektomechanika niech sprawdzi cewke na stole bedzie widac czy ma gdzies przebicie a pewnie ma ewentulanie obejrzyj dokładnie te gumy co wchodzą na świece bo tam może być pęknięta/przerwana
a czemu to tak chwalisz NGK Jakoś się przyzwyczaiłem do dobrego cholera dwa komplety championów zjechałem w pipkach przez niecałe 3tys. jakaś kiepska ich psia jego jakość.
Jakoś się przyzwyczaiłem do dobrego subiektywne odczucia
Cewka wymieniona na funkiel nówkę, a NGK tez mam kolego i bez różnicy. Filtr powietrza sprawdzany, a sygnał do cewki dochodzi. Mi wyglada na to że iskra jest na wszystkich cylindrach ale nie w tym momencie co trzeba.
A czy przeskoczenie zęba na rozrządzie da takie objawy ? bo juz nie wiem co sprawdzac !!! ?
ciężk itemat żeby przeskoczył rozrząd bo tam jest łancuch chyba że ktoś cos skopał ale to czujniki powinny wyłapać bład i pokazać na kompie a ty ewidentnie masz błąd z przebiciem na cewce pamietaj że nowe też może być wadliwe najlepiej tozagadaj do kogiś z okolicy kto ma taki silnik i podmieńcie na chwile cewke i wtedy będzie wiadomo na 100% taki sam układ zapłonowy jest w WJ a i jeszcze jedno mi przyszło dogłowy może czujnik połozenia wału głupieje on też jest odpowiedzialny za iskre
No wlasnie chętnie bym do kogos pojechał podmienić ale tu koło mnie to prawie wcale jeepow nie ma Gdyby ktoś z Rzeszowa lub okolic był tak uprzejmy to bym pojechał... stawiam dobrego whiskacza za podmiankę gratów .
Pytałem w ASO w Rzeszowie ile kosztować bedzie diagnoza, to powiedzieli że 200 zł/ godzina pracy mechanika... to trochę dużo.
A rozrząd i tak chyba wymienię bo łańcuch już wyciągnięty mam.
Ręce opadają
to postaw ultimatum w ASO że jak znajdą usterkę i zmienisz część a nic się nie poprawi tonie płacisz za nic a jak się poprawi to normalnie się rozliczysz i po kłopocie
A rozrząd i tak chyba wymienię bo łańcuch już wyciągnięty mam.
Wyciągnięty Przecież w tych silnikach zmienia się rozrząd co 400 tys. km to ile ty juz nastukałeś w swoim