ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

W moim aucie jest wysoce niedokładny wskaźnik paliwa. Strzałka przesuwa się na zero, a jak sprawdziłem empirycznie jest jeszcze paliwa na dobrze ponad 150 km. Czy ta precyzja to uroda tego urządzenia we wszytskich autach, czy też jest to kwestia ustawienia ramienia pływaka w moim indywidualnym wypadku? Będę wdzięczny za Wasze spostrzeżenia.


Zdecydowanie precyzja to uroda kadettów czy to D czy to E
generalnie musisz patrzec na wskaznik po swojemu

w kilku kadettach ktore mialem w rekach wskaznik zawsze schodzil sporo ponizej pulapu "0" - i tak ma byc

jest jeszcze paliwa na dobrze ponad 150 km.
lepiej tak, niż jakby miało za wcześnie sie skończyć.
Ja tam nigdy nie miałem tego sprawnego i nie było klopotu - jak parę razu zatankowalem pod korek i poznałem średnie spalanie tak w trasie jak i w mieście to powtarzalnośc była niezła i byłem w stanie przewidzieć co do 1L ile mam w baku i ile przejade, na podstawie tylko licznika przebiegu "dziennego". Oczywiście kalkulator sie przydaje

Oczywiscie doginając ramie można nieco to skorygować, pod warunkiem, że drut nawinięty na plytkę, po której porusza sie pazur od pływaka, ma odpowiedni przekrój. Ten drut jest w starym typie czujnika. Mi sie zerwał i po nawinięciu nowego też kłamało - po zalaniu do 2/3 baku juz pokazywało full.
To zdradźcie mi tajemnice skąd bierze plus ten pływak.
Dziś przekopałem cały samochód w jego poszukiwaniu.
PS Ile na szrocie może kosztowac całe ustrojstwo pływakowe?


ten plus to jest minus z wskaźnika i wychodzi od licznika, jak masz rozkrecony licznik to zobacz po sciezkach ktory kabel jest od wskaźnika paliwa
Nie kumam. Widzę to tak(a raczej tak zdiagnozowałem), że minus jest podłączony do zegarów i jest jeden dla np.wskaźnika temp. i wskaźnika paliwa.
Więc na kostce wchodzi do zegarów jeszcze plus który dochodzi do wskaźnika paliwa.
Ten owy plus to przewód koloru niebieskiego z czarnym paskiem i wchodzi on do wiązki za zegarami. Idzie lewym progiem i wchodzi później pod kanapą przez otwór do wskaźnika pływakowego.
Obwód jest zamknięty ale nie ma w nim plusa.
Na mierniku nic nie mam. Oco chodzi?
dobrze to rozpracowałes, tylko w sensie elektrycznym połączenie jest takie, przezwód masowy (-) idzie do czujnika w zbiorniku, potem od czujnika progiem do wskaźnika paliwa w liczniku. plus (+) idzie do wskaźnika paliwa poprzez regulator napięcia który jest z tyłu licznika i zasila tez wskaźnik temp cieczy chłodzącej
Uproszczę to Grzybu . Wskaźnik paliwa ma stały plus z licznika , a miedzy jego minusem a masą auta jest czujnik paliwa w baku.
no wiesz Steve lepiej dobrze wytlumaczyc po kolei zeby nie bylo niedomówień
hmmm
Okazuje się , że poza rozwalonym samym wskaźnikiem mam roblem z instalacją. Teraz uż kumam na 100% oco biega. Dzięki "Steve" i GrzyBu.
no i nie docenili Jarka
a czy ktoś moze wie jak byciągnąć pływak z kadzia E bo niewiem jak go sie wyciaga on jest wciskany czy jakoś zgrzany lub skręcany.?
wtykany i przekrecany
zeby go wyjac nalezy go przekrecic w lewo o 20 stopni i wyciagnac.
u mie w żelasku też miałem problem za wskaźnikiem paliwa okazało się że ramię przetarło metalową blaszkę która daje sygnał do kontrolki, doginanie pływaka nie ma sensu na szrocie dałem 30pln za nowe używane ramię no i kolejny problem przy 3/4 zalania pokazuje full ale lepsze to niż nic...

kolejny problem przy 3/4 zalania pokazuje full
to kicha bo jak nie masz nic to pokazuje 1/4
lol
Archeolog

Archeolog Mr. Green
że niby ja???

U mnie wskaźnik tez tak wskazuje wiec sie nie martw ANDY Najlepiej sprawdzisz jak silnik jest zgaszony i auto sie lekko toczy. Wtedy hamulec do podłogi i jak coś tam chlupie to jest oki około 5litrow .
troszkę odświeże ten temacik, mam taki sam problem wskazówka lata i często wskazuje poziom zero.. a nie mam jeszcze dokładnie obcykanego spalania i raz zabrakło mi wahy na drodze.. czy po wymianie pływaka problem zniknie..? czy jest to daremna robota..?
bardzo prawdopodobne, że nie zniknie - takie zachowanie wskazówki może świadczyć o usterce w samych zegarach - stabilizacja, zwarcie, bądź zwarcia do masy na linii od pływaka do zegarów.

Awaria samego pływaka, a raczej płytki z rysikiem stykowym powoduje niedokładne wskazania, zaniżanie, bądź zwyczajnie spoczynek wskazówki.
heh ja mam Digitala i pływak od E zbiornik org. i co ciekawe działa spoko Rezerwa przestaje mrugać jak w baku jest ok 8-9 litrów i pokazuje w miare liniowo az do pełenego baku. Jest co prawda mała tendencja, że im mniej paliwa w baku tym wolniej na wskaźniu ubywa ale do nawet dobrze działa w sensie psychicznym hehe

Pozatym pływak z D i E wymienia sie bez problemu tzeba tylko przełożyć ramię lub przerobić (skrucić) to z E no i jescze końcówka (elektryczna) jest inna ale to nie problem. Inna kewstja to takie zamontowanie pływaka żeby nie ciekł, co wcale nie jest takie proste przewarznie trzeba podoginać "blaszki" i uarzać żeby nie "przekręcić" go zadaleko.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting