Ma ktoś może jakieś dane fabryczne ? Albo ważył kiedyś ? W dowodach są oczywiście same bzdury. Jutro może zajadę do takiej firmy spedycyjnej i sie zważę Kiedyś ważyłem moją Łezkę 1,3 (bez audio, wzasadzie standart + LPG) wyszło 829kg dla porównania na tej samjej wadze opel combo (1,7TD) ważył 1459kg
[ Dodano: 2008-09-18, 23:36 ]
Bardzo jestem ciekaw. Jedźta na waga, mierzta i przybywajta
a ja mam w dowodzie tylko jedną wartość wagową podaną 680kg może mam dowód od malucha:P
Mój ważył 920 kg przed malowaniem miesiąc temu, po pomalowaniu jeszcze nie wiem jak zwarze to napiszę.
moj caravan z kierowca, narzedziami, gazem wazyl 1100 niecale
Karawany się nie liczą;P
i tak sie pomylilem 1147 wazyl a niebieski gls 1.2 OHV z gazem i kierowca 1101
Ciekawe jak się ma do tego następca i ile waży Astra powiedzmy GSI 8V bez gazu.
na bank jest ciezsza bo dostaje po dupie od kadzia...
Astra jest cięższa od łezki, która znów jest cięzsza od kanta Także 2 klasy różnicy
Nom domyślam się, że cięższa tylko nurtuje mnie o ile.
niebieski gls 1.2 OHV z gazem i kierowca 1101 coś dużo ?
Silnik 1.2 OHV jest bardzo ciężki. W sumie nie wiadomo ile jeszcze betonu w progach nalane Ale mój czerwony z 1.2 tez jakoś tyle wazył . Ponad 1000 kg. na pewno
no przecież macie dane katalogowe.
1.2S w podstawowej wersji 3D waży 840kg gte 5D waży 1000kg caravan diesel automat 1060kg
astra F
3D C14NZ 955kg najlżejsza astra GSI C20XE 1135kg najcięższy GSI cabrio C20NE 1170kg najcięższe cabrio Caravan najcięższy C18XE CD 1190kg najcięższy kombi (ciekawostka, bo cięższy od caravan C20XE)
bo w 1,8 jest wiecej bloku
Ciekawe porównanie by było GTE vs GSI ale 8V.
pod wzgledem masy? czy osiagow? GSI jednak jest szybszy od GTE - moment i pojemnosc robi swoje
no chyba ze chodzi o GSI 1.8
Chodzi o porówanie mas.
Chłopaki w KTK robili próby i wczesne GSI czyli z 18E dawało po dupie równo GSI z c20ne... To i to 115KM ale do katowania na 400m, na wysokich obrotach, lepiej sie spisuje 18e. Ja tego silnika nie lubię, miałem (krótko, sprzedałem), jechałem i nie podoba mi się - na niskich jest słaby, szaleństwo zaczyna sie powyżej 3,5tyś obr. W żadnym wypadku nie jest to motor na miasto. Aczkolwiek do ścigania całkiem wskazany
w sumie moment obrotowy na wysokich obrotach maja podobny, ale jakos nie wydaje mi sie moze kwestia skrzyni albo kol, albo kierowcow, albo albo albo... jeden mial czerwony bagnet
aaaaa czerwony zawsze wygrywa tak jak na przyspieszeniu C20NE teoretycznie wygrywał lekko z 18E , tak na elastycznosci jest tutaj przepasc na korzysc 2.0 - warunkiem jest jednak branie pod uwage 2 silnikow w podobnym stanie i dwoch kierowcow w podobnym stanie - o budach juz nie wspomne.
18E przyspieszal w 9,5 sekundy do setki łezka C20NE gsi robiła to w 9,0. o,5 sekundy to mimo wszystko duzo - i nie raz o te 0,5 sekundy producenci aut dali by sie pokroic.
A masy PKC:
kadett D GTE 3D 980kg 5D 1000kg kadett E GSI 2.0 8v 3D 965kg 5D 985kg 2.0 16v 3D 1010kg 5D 1030kg
warunkiem jest jednak branie pod uwage 2 silnikow w podobnym stanie i dwoch kierowcow w podobnym stanie - o budach juz nie wspomne.
Otóż to.
Podziękował za masy. GTE ciężkie bydle.
no te dokladki wszystkie lekkie nie sa, alusy tez do najlzejszych nie naleza, niby nic ale wszystko do kupy zrobi tych kg troche...
Ja mojego jak oddawalem na zlom to wazyl 860 kg