ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam.
Jak w temacie. Zapadła decyzja dotycząca zakupu nowych MTeków. Jeep dostanie lift 5". Mam do wyboru kilka opon od znanego sprzedawcy z Wadowic.
1) Fedima Sirocco 31x10.5r15
plusy: robi w Błocie ja mało która opona
minusy: niknie w oczach, można coś zmielić ja się za ostro butuje, kiepska na piasku
2) BFG MT 32/11,5/15
plusy: wiadomo
minusy:
3) BFG MT 33/10,5/15
plusy: wiadomo
minusy: można coś zmielić
4) BFG MT KM2 33/10,5/15 i 32/11,5/15
plusy:??
minusy: można coś zmielić
5) MAXXIS MUDDER MT-754 33x12,5r15
plusy:
minusy: szeroka opona a wysokość tak naprawdę 32,3 czyli tak czy inaczej można sobie narozrabiać i koniecznie trzeba kupić felgi 8"

Proszę wpisywać. Dodać muszę, że Jeepa nie używam na co dzień, przebiegi roczne to ok. 8000 - 10000km



Dodać muszę, że Jeepa nie używam na co dzień, przebiegi roczne to ok.

Jak nie jeździsz i nie używasz, to weź te najtańsze
To i tak mnie nie przebijesz . Przez półtora roku "natłukłem" Jeepem ok. 2,5 tys. km .
Mimo wszystko myślę, że przy Fedimach głowa spuchnie od hałasu. Poza tym tak duża nalewka chyba się już nie wyważy ciężarkami . O jeździe po czarnym mokrym bez wizyty u notariusza zapomnij

3) BFG MT 33/10,5/15 mialem spprawdzaja sie ale nie wiem czy nowsze nie beda lepsze wiec nie podpowiem

nie bój sie tych 33 cali jak chcesz oszczedzic mosty to kup na 10,5 szerokosc

[ Dodano: 2009-11-07, 19:51 ]



czarekb napisał/a:
3) BFG MT 33/10,5/15
mialem spprawdzaja sie ale nie wiem czy nowsze nie beda lepsze wiec nie podpowiem

nie bój sie tych 33 cali jak chcesz oszczedzic mosty to kup na 10,5 szerokosc


Jest dokładnei jak napisał BODZIO sam ma takie i nawet 2x LOCK RIGHT i jescze nic nie ukręciłem
a 10,5 to dobry kompromis
mosty i piasty są na dłużej
jak chces zobaczyć jak wygląda to wisz gdzie stoi
a i pojeździć dam

5) MAXXIS MUDDER MT-754 33x12,5r15
Tego modelu nie znam - z opisu wynika, że niby bardziej "turystyczna" niż moje - ja jeżdżę od niedawna na Maxxis Bighorn MT-762 i jak na razie jestem bardzo zadowolony - opona bardzo dobrze trzyma na mokrym, co nie jest /z tego co się czytuje/ za częste w przypadku opon MT. Na asfalcie oczywiście głośniejsza od moich poprzednich AT-ków, ale hałas trzeba zaakceptować, jeśli się chce na MT-kach "dobrze wyglądać"

Jak trochę więcej pojeżdżę /błoto, śnieg, lód/ to wstawię jakąś szerszą opinię.
a Ja mam Boggery 35" na D35 i D30 w tym 2 blokady i nic jak narazie się nie dzieje . Od 2006 Roku auto katowane jest na Mtekach ... Pierwsze takie : http://www.pajero4x4.ru/g...d_600.sized.jpg , a teraz Boggery 35" http://www.pajero4x4.ru/g...r_600.sized.jpg . Od 2006 roku zawsze na całym gazie katuje i odpukać nic się nie dzieje . Jeszcze nic z elementów podwozia nie wymianiałem . Bierz BFG MT KM2 33" x 12,5 . Gdzieś na forum było co nieco o tej oponie . Z czego pamiętam to Stebel testował je na Moab . Tu Podaje Linka http://www.jeep.org.pl/fo...der=asc&start=0 . Dostanę Pomagasa ? Życzę udanego wyboru i mam nadzieje że podpowiedziałem

Adam, czy masz zainstalowane mocniejsze półosie itd. w D35? Koła 33", blokada to aż się prosi co by coś ukręcić? Jeszcze jedno pytanie. Czy skrzynia biegów nie dostaje mocno w d... na takich kołach? Mam standardowe przełożenia?
mam standardowe DANUTY (zmieniłem tylko przełożenia 4,11) i założyłem LOCK RIGHT
przód i tył jak jeździsz z głowa to mozesz spokojnie pomykać na takich oponkach jeszcze nic nie ukręciłem
a co do przełożen to juz przy 31-32 ' powinno się zmienić
a to sa już koszta
Z tego co czytam tu i ówdzie to lift i 33" to dopiero początek. Przydały by się przełożenia 4,11, półosie, i wiele innych. Tak się zastanawiam czy gra warta świeczki. Może poprostu drugą blokadę?
Zrobić lift i zostać przy 31". K..... sam już nie wiem....... ale lift robi się po to by włożyć duże koła. Najgorsze jest to, że ciągle brak kasy.
Może jednak martwię się na zapas?? Please powiedzcie, że tak!
czarekb, bo mnie zdenerwujesz normalnie nie marudz Longu lata na normalnych przelozeniach na 35 calach malo tego wagoner lata na serii tak samo na 38,5 ( tak przynajmniej pisal w ogloszeniu )

kupuj te 33 cale i zobaczysz jak sie jazda zmieni co z tego ze zapodasz druga blokade jak wszedzie bedziesz na mostach wisiał

i pamietaj SNOORKEL
OK.
Klamka zapadła kupię 33/10,5/15 BFG MT i snorkel
Zapodam pomagasy za zaangażowanie.
Pozdrawiam
Czarek

OK.
Klamka zapadła kupię 33/10,5/15 BFG MT i snorkel
Zapodam pomagasy za zaangażowanie.
Pozdrawiam
Czarek



ale lift robi się po to by włożyć duże koła
Przemyśl, policz, sprzedaj te swoje 3' liftu i załóż zwolnice . I mosty w górze, i duże koła wejdą i koledzy zazdraszczać będą
Aż tak to chyba nie. Porozmawiaj z Krzysiem
Albo Dana 44 Porozmawiaj z Wagoneer'em Ostatnio mi przelecialo przez oczy że mial do sprzedania takie mosty za ok. 4 Tys

Albo Dana 44 Porozmawiaj z Wagoneer'em Ostatnio mi przelecialo przez oczy że mial do sprzedania takie mosty za ok. 4 Tys

4000!!!!!!!! Niestety nie stać mnie.
Myślałem o Ford8.8 od "Moo Moo" za 2600, ale zamontowane będzie swoje kosztowało a potem serwis i inne. Poprostu zostanę przy tym co mam a jak się cos rozwali to wtedy będę się martwił.

Poprostu zostanę przy tym co mam a jak się cos rozwali to wtedy będę się martwił. Walisz dwie blokady i Bfg Mt 33" i jazda Ziomek na 33" to od razu pokochasz off-road i jeszcze snorkela ( czy może "snorkla" ... niewiem jaka jest poprawna odmiana w Dopelniaczu Liczby Pojedyńczej ) musisz zalożyć bo można sobie fajnie poplywać Czy jak kto woli ponurkować

EDIT : Aha co do tego nurkowania to jak masz automatyczną skrzynke to sobie otpowietrz bo później za naprawe wybulisz jak za 2 używki Już tak mialem we Wronglu ... 3 Klocki wylecialo z kieszeni . Slyszalem że tam jest jakiś trudny dostęp do tego odpowietrznika . Mechanik mi zaśpiewal 800-1000 zl i Tydzien bez pipka ( trzeba skrzynie wydrzeć na wierzch ...).Pozderka
KamilJeep, Czarek wie doskonale czym to grozi on juz ma to za soba

KamilJeep, Czarek wie doskonale czym to grozi on juz ma to za soba

No właśnie:
http://www.youtube.com/watch?v=hiJ1Bt5ntHo

Koszt tego topienia to 1500:
wielokrotna wymiana oleju w ASB
wymiana oleju w reduktorze
wymiana oleju w mostach
czarekb znasz moje auto.
Z tyłu "bester" locker opony maxiss-y 35" i nie oszczędzany.
Przód "danuta" tył chrysler na standardowych przełożeniach i robi
heheh widze że lubisz poplywać Ja jak sie wbilem "kaluże" to mialem wode do polowy przedniej szyby ... a dziura byla taka jakby ją ktoś specjalnie na mojego wrongla wykopal ani do tylu ani do przodu http://www.youtube.com/watch?v=RtSl8UoiTrQ . Co prawda to nie ta dziura ale podobna Tyle że tamta byla glebsza o metr
No i zapadła decyzja.
Trafiły się oryginalne opony Silverstone 33/10.5/15 w dobrej cenie.


X-treme 33/10.5/15 w dobrej cenie.


Czarku Zajebiscie

No i zapadła decyzja.
Trafiły się oryginalne opony Silverstone 33/10.5/15 w dobrej cenie.

Tak z ciekawości jaka to jest dobra cena?

czarekb napisał/a:
X-treme 33/10.5/15 w dobrej cenie.

Czarku Zajebiscie


To się nam kolega rozszalał
No i zima....
Nie ma opon bo hurtownik zabrał wszystko...
Mieszko coś tam jeszcze organizuje. Zobaczymy.

[ Dodano: 2009-12-13, 22:12 ]

Pytaj Mieszka. Nie zostałem upoważniony do dzielenia się ceną.
OK, jak będę w potrzebie odezwę się do niego.

A jednak mogę się podzielić wiedzą:
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=36008

550zł za sztuke mam 4 jak coś
Cena jest.
81-82cm we wzwodzie

Wysokość tyż hehe



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting