ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

I wreszczie przyszedł czas co by mojego monsterka pokazac szanownemu gronu.

Po ok. 2 lat motania XJ wygląda wreszcie jak na fotkach poniżej.
W samochodzie oprócz budy, silnika i skrzyni niezostało wiele więcej fabrycznych części.











Most tylni Dana 44 przełożenia 4,88 i "szpula".
Na zamontowanie czekają jeszcze hamulce tarczowe, na razie na tylnią oś hamulców nie mam.

Most przedni standardowa Dana 30 z przełożeniem 4.88, blokada Lock-Right i super hadrmadafaka półosiami własnej roboty.





Zawieszenie przód sprężyny 5,5" RE + 2" podkładka.
Amory SkyJacker (moim skromnym zdaniem rewelacji nie ma) + przedłużka 2" do nich.
Dolne wachacze dłuższe i podgięte (bo skrętu nie było) na uniballach (wreszcie nie wyłamuje mi mocowań od mostu)



Górne też na uniballach. (oczywiście własnej roboty)

W planach mam długie wachacze, ale to nie do tej budy, bo przy niej to niedługo nie będzie do czego spawac.

Zawieszenie tył Resory RE 4,5" klepane + dłuższe wieszaki (też własnej roboty)

Pancerny zderzak przód (oczywiście własnej konstrukcji) + wciągarka MileMaker hydrauliczna.



Opony Fedima 93.5cm (prawie 37") na felgach Dakar 16"
Na zdjęciu to trzecie koło fabryczny zapas od niego



Z rzeczy niespotykanych w innych XJ-tach to:

"Normalnie" mocowany wał napędowy do flanszy mostu.



Przerobione drążki kierownicze



Pompa olejowa wciągarki włączana sprzęgłem klimy z zaworem bezpieczeństwa i manometrem z kabinie.





I to chyba tyle


śluczniutko
uwielbiam takie monsterki
Ale zdjęcie z podpisu i tak bije wszytkie na głowę

Swoją drogą, piękny monsterek. Brawo, gratuluję


[quote:84f2889e84="Noon"_AleB%×jęaie ~odpisu i"tak biPÐ wszytkS Ăľna głowę

Ale ma tym zdjęciu było 4,5" i koła 33".
Poza tym wtedy był jeszcze w miarę kompletny i średnio pogięty
zajebiście, że tak powiem
Piękny ...... Monsterki są piękne
Ale zajebiste opony Aż trudno uwieżyć... 37" ?! Ku**a.. też tak chce
No cóż, jescze wszystko przede mną (i moim Wtangiem )
Fajny XJ, ale koła nie wyglądaja na 37".
Felgi chyba 7x16 z ET koło 0, nie chciałeś szerszych felgi z ujemnym ET?
Jaki dokładnie rozmiar mają te opony?
Porównująć z kołami jakie ma Wagoneer (38,5"x14,5) to niebo z ziemia.
Super wygląda

Mam coś co by Ci się jeszcze przydało

Co tu porównywać Jak bym na Mutt'a miał takie koła to bym Rafała "rafa" może objechał Te Fedimy są zdecydowanie lepsze do jazdy w koleinach,lesie i czasówek a moje Maxxisy do jazdy w typowej przeprawówce i to najlepiej w klasie bez wyciągarki.

Moja XJ 3dr może na przyszły rok też tak będzie wyglądał - trzeba coś innego na Mutta 2010 zmontować

To ja poproszę komplet półosi do D30 i dwa mocowania wałów do mostów D30 i D44
godna bryka
no jest konkretny gratuluje takiej bestyjki

marzę tylko o czymś takim
elfior, gratulejszyn.
Może jednak przeniosę temat do działu SHOWROOM. Dział FOTOSTORY służy raczej do umieszczania relacji z jakichś imprez, wypraw, spotów i zlotów.

Felgi chyba 7x16 z ET koło 0, nie chciałeś szerszych felgi z ujemnym ET?

Chciałem na minusie , ale 16-tek nie znalazłem

Ale maderfaker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ciekaw jestem jak będzie robił...
Gratulacje bryka godna uwagi
Obniżenia wahaczy
Śliczny jest!!! A ten wykrzyż
ja też jestem zaiteresowany tymi półośkami
może mi też przesłesz półfabryktaty
Elfior - zamontowałeś obniżenia ? Jakaś opinia ?

Elfior - zamontowałeś obniżenia ? Jakaś opinia ?

Zamotowałem,nawet na drugi dzień po tym jak mi przysłałes.
Zapewne pamiętasz, jak miałem wątpliwości co do wytrzymałości obniżeń.
Cofam to co powiedziałem. Sprzęt jest solidny i pewnie prędzej się XJ-ot rozpadnie niż obniżenia.
Poprawiło się prowadzenie i zrobił sie duzo miększy. Nie tłucze tak jak przedtem. Ale coś zaczęło zaj... cie skrzypiec .

Jeden minus: waga (no ale coś za coś). Można by je trochę odchudzic przez porobienie otworów w różnych miejscach. Nie osłabiłoby, a napewno odciążyło.

Genralnie

Jak znajdę chwile to fotki wkleje.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting