UDAŁO MI SIE ZMOTAC BLOKADE 100% do przedniego i tylnego mostu załaczaną linką albo powietrzną :d blokada robiona na Wzór blokady z Volvo Laplandera
Myśle ze za jakiś czas uda mi się ja ztestować i Pózniej będzie w dziale sprzedaż
Kilka zdjęć
fajna sprawa pod warunkiem że zastosowałeś dobry materiał kiedyś robiłem coś podobnego w uazie robiło do czsu błąd moteriałowy
ciekawe
a z ciekawości w jaki sposób zrobiłeś wielowypust na półosi bo zasadniczo jest za twarda na frezowanie
pablo.tabs, mam znajomego co Potrafi wszystko zrobić co mu zaprojektuje ,
Materiał z górnej półki po obróbce wszystko oczywiście hartowane co widać po kolorach stali . apropo blokady UAZA kumpel zrobił według mojego projektu 3 lata temu i do dziś działa w Ciężkich warunkach .
kiedyś robiłem coś podobnego w uazie robiło do czsu błąd moteriałowy to już legenda, że 99% części w uazie jest robione z wysokogatunkowego utwardzanego kociego gó.na
Gosia, O Nie wiedziałem ze jest Kobieta na Forum WITAM Serdecznie
Gosia, O Nie wiedziałem ze jest Kobieta na Forum WITAM Serdecznie
Zibi....
No to jeszcze kilka razy się zdziwisz... Bez głębszego liczenia wyszło mi Kobiet Jeepnietych na Forum... kilkanaście (a pewnie przy dokładniejszych rachunkach wyjdzie ... kilkadziesiąt )
Pozdrawiam Marek
No to się jeszcze ZIBI zdziwisz, bo jest ich (Kobiet oczywiście) zaskakująco dużo na forum... i dobrze, w końcu "Kobieta łagodzi obyczaje"
Leo - raz, dwa, trzy! Moje szczęście
No fakt, żem się wstrzelił o ułamek minuty później... ale starczy może tych
Wracając do tematu - ładna blokada oby pohulała jak najdłużej
leo_, heeh masz racje ze Kobieta łagodzi obyczaje Agnieszka+Marek, Twoje szczęscie
hehe to muszę moją Żonę też zalogować Bo tez ma JEEPA i też jezdzi w terenie
[ Dodano: 2010-04-26, 22:50 ]
jaką cene przewidujesz za zestaw do jednego mostu?
Cena zależna od : 1. Jesli ja daje Kosz i połoś to około 1500 - 2000 zł 2. jesli wysyłasz swój kosz i półoś to taniej ale narazie ci nie powiem o ile bo niewiem .
Wszystko opisze po testach Bo jezeli przejdą pozytywnie moje Testy i Jak tego nie Pourywam to znaczy ze nikt tego nie URWIE !!:)
jest ich (Kobiet oczywiście) zaskakująco dużo na forum...
5%
UDAŁO MI SIE ZMOTAC BLOKADE 100% do przedniego i Ładna rzecz ale z przednim raczej będzie ciężko ponieważ w miejscu gdzie przechodzi tuleja blokująca jest uszczelniacz.... no chyba że pół oś będzie uszczelniana w innym miejscu...
Snorkel, Można uszczelnić półoś w innym miejscu tzn na zewnątrz , ale jak widzisz na zdjęciu to jest półoś z mostu z rozłączaną półosią i w tym wypadku niema najmniejszego problemu z uszczelnieniami !.
leo_, Ja też uważam ze to bardzo dużo
Mysle ze to JEEP jest taki męski że przyciąga kobiety
UDAŁO MI SIE ZMOTAC BLOKADE 100% do przedniego i tylnego mostu załaczaną linką albo powietrzną :d blokada robiona na Wzór blokady z Volvo Laplandera
Myśle ze za jakiś czas uda mi się ja ztestować i Pózniej będzie w dziale sprzedaż
Obrazek Mam pytanie? Jaki rozmiar łożyska kolega zastosował po stronie sprzęgła kłowego, bo widzę dość grube ścianki na tulei osadczej .
Te ząbki na przesuwce zrobiłeś za wąskie i za długie ,będą się łamać. Powinieneś dać ich mniej a szerszych, one muszą działać na ścinanie a nie na łamanie.
Krzysio, Złamać to możesz się TY a nie ten materiał (bez Urazy)
Dlugość tych zabków nie maja nic wspolnego po zblokowaniu blokady z wytrzymałością To nie są dzwignie ,
Wszystko jest po dokładnych obliczeniach , nie jest to pierwsza blokada zmotana przeze mnie i inne wytrzymywały w innych autach .
Wszystki przeróbki jakie robiłem/robie w autach terenowych od ponad 20 Lat jakoś wytrzymywały . a Wszystko związane z tą blokadą okaże sie po jej zamontowaniu około miesiąca , bo narazie nie mam czasu z Tym robić
POZDRAWIAM
Pogratulować pracy i czekamy na efekty bo sezon w trakcie CZEKAMY
Polak potrafi. GRATULACJE. Chciałbym mieć to cudo w moim jepku
Słuchaj zrobiłeś to fajnie ,tylko to i tak mimo twoich 200 lat doświadczeń ci się zes a. wiem że coś zrobione ciężko jest poprawić ,twoja blokada zanim się zapnie do końca będzie pracowała na łamanie a nie ścinanie,uwierz .Chyba że jeździsz na jakiś 28 cali No i przemyśl bo jeśli to komuś sprzedaż ,i się zmieli ,to ci wsadzi ją tam, i b.edziesz miał kłopotu z łamaniem. (bez obrazy)
[ Dodano: 2010-05-02, 23:43 ]
[quote="Krzysio"]Słuchaj zrobiłeś to fajnie ,tylko to i tak mimo twoich 200 lat doświadczeń ci się zes a. wiem że coś zrobione ciężko jest poprawić ,twoja blokada zanim się zapnie do końca będzie pracowała na łamanie a nie ścinanie,uwierz .Chyba że jeździsz na jakiś 28 cali No i przemyśl bo jeśli to komuś sprzedaż ,i się zmieli ,to ci wsadzi ją tam, i b.edziesz miał kłopotu z łamaniem. (bez obrazy) [/quote A ja myślę, że nie ma co gdybać i kombinować kiedy i co się ze...ra, tylko czekać w napięciu i 3 mać kciuki, żeby zadziałało i niezawodnością dorównywało np. szwajcarskim zegarkom Zibi jak coś zmota, to na ogół do czasu jak zacznie wypuszczać na rynek, przetestujemy to na wszystkie możliwe strony i wychodzi produkt z gwarancją. Nie bój się na zapas. A złośliwości wzajemne są niepotrzebne, bo jak nie będziesz chciał to tego nie kupisz i tyle! Chyba że zazdrościsz. Na Jaworzno to wątpię żeby któreś z naszych aut było gotowe - zbroimy się na Wisłę, bo jest plan, żeby lokalnie wymieść wszystkie miejsca we wszystkich klasach Zapraszamy Cię więc serdecznie, nawet bez blokady
Wykonałem wiele blokad do różnych dyfrów ,i wiem że ludziska są w stanie wszystko zniszczyć ,przez nie umiejętne posługiwanie się . Dla tego się wypowiedziałem w tym temacie . I nie chciałem nikogo urazić.Fakt jest taki że fabryczne blokady się wycinają , a takiej blokady nie wsadzisz firmie w du-e ,zamała siła przebicia.
ps prosimy o szczerą relację z prób
[ Dodano: 2010-05-03, 11:23 ]
[quote="Krzysio"]Wykonałem wiele blokad do różnych dyfrów ,i wiem że ludziska są w stanie wszystko zniszczyć ,przez nie umiejętne posługiwanie się . quote], spoko, wiesz zatem, że każdy średnio utalentowany kierowca bombowca jest w stanie rozwalić każdego ARBa, OXa, Detroita itd., więc tą blokadę też, siły ni ma!! Ale nie zmienia to faktu że pomysł i wykonanie są podparte solidnymi kalkulacjami (nie, nie takimi żeby się nie narobić a zarobić ...) i w założeniu wszystko ma wytrzymać wiele. Po testach się okaże czy będzie patent na sprzedaż czy nie z uwagi na konieczność dopracowania... Jak będziesz kolego na trialu u nas, to gwarantuję że samochód naszego teamu będzie miał takie ustrojstwa w obu mostach Obaczymy co to warte
W Jaworznie będę
W Jaworznie będę my też ...jako obserwatorzy-podpatrywacze Zapraszamy w lipcu do nas
romski, Dzieki za POMOC !!:) ja niemam siły z takimi ludzmi Rozmawiać , Wszystko się okaże po testach
Krzysio, Nie sztuka tak jak ty kupic MOSTY na zwolnicach z Blokadami i szpanować BLOKADA!! sztuka coś stworzyć samemu i zeby to działało!!
I niewiem czy widziałeś kiedys moze Blokade z Mostów Portalowych z volvo Laplandera bo ja mam na Wzór tego
Pozdawiam , w Jaworznie będę ale nie startował , a Zapraszam do WISŁY w LIPCU
romski, Dzieki za POMOC !!:)
Krzysio, niewidziałem ale masz napisane Jeep Cherokee 4.0 Zwolnice to myslałem ze masz na zwolnicach ??:)
zibi to wszystko co ja napisałem to na prawde po przyjacielsku,ja nie chcę nikomu w żaden sposób zaszkodzić ani nic. Może nie czytałeś wszystkich postów, albo twój adwokat się produkował , ale teraz to ja już nic nie kumam
Krzysio, kim Ty jesteś
Prawie zawsze jak komuś ze szczerego serca doradzasz, spotykasz się z napastliwymi reakcjami . Może Ty masz coś na sumieniu, a może wszystko przez te zwolnice Jak dzieci...
Gregor chyba nic nie mam na sumieniu Ale masz rację koniec doradzania z dobrego serca Teraz tak, chcesz sobie zrobić jakiś szpej to 500 i masz dokumętację co i jak
Koniec kasztanienia ja chciałem dobrze a zostałem źle zrozumiany. Lepiej trzymać klawiaturę za "zębami"
Krzysio, nie chodzi o to ze zostałeś zle zrozumiany tylko moim zdaniem tą blokade którą wykonałem bedzie dobrze sie sprawdzać ..
Wszystko co robie musi być moce i wytrzymywać wszystkie warunki , jesli zrobiłem jakis błąd( w wykonaniu blokady) w co bardzo wątpie to okaże się po testach !! Niewiem czy widziałeś może blokade z volvo Laplandera ja BO ROBIE MOJĄ NA TEN WZÓR !!
a co do tych Twoich Mostów c Muscela miałem Takie AUTKO 20 lat temu i też lekko przerobiony jak na tamte czasy , poszukam zdjęć i ci wyśle
Zibi ....... Jeszcze raz ,ostatni,coby do mnie nie strzelano ,ale,się wypowiem. Blokady w volvo są przed zwolnicą,ąąąąąą, czyli przenoszą dużo mniejszy moment Gratuluje ci pomysłu ,i trzymam kciuki podczas testów ps. Do zobaczyska na trialu.
Ja tam gratuluje pomysłu. Sam miałem w głowie właśnie tego typu rozwiązanie ale brakło pieniędzy i odpowiednich znajomości do realizacji. Może faktycznie trochę inne zazębienie powinno być no ale zobaczysz jak się będzie sprawować tak jak jest teraz. Słowami krytyki się nie przejmuj, u nas to zawsze gnoją jak się ktoś wyróżnia albo chce zrobić coś nowego. Mnie też zaraz ktoś pewnie się uczepi. Pozdrawiam.
Alwar wo gulę się nie przejmuję
[ Dodano: 2010-05-04, 15:19 ]
Noi Krzysia wyprosili
alvar4, dzięki , Ja się nie przejmuje słowami Krytyki , jak mowiłem wszystko się okaże po testach narazie jestem 100 % pewien ze będzie działać bez zarzutów .
Krzysio, Do zobaczenia w JAWORZNIE
a startujesz swoim sprzętem ??:)
[ Dodano: 2010-05-04, 22:41 ]
zibi_4x4, fota pierwsza klasa! Nie wiedziałem że 20 lat temu byłeś rudy
Ech........prowokatorzy......
Ta blokada ze szczecina jest zrobiona bardzo dobrze i nie dziwne że działa, bo zazębienie pracuje na skręcanie i ścinanie a, nie łamanie....
U mnie przy porężnym obciążeniu wypadają zęby na przeciwnym kole koronowym,więc resztę sobie dopiszcie
[ Dodano: 2010-05-05, 11:15 ]
Krzysio, Już dajmy spokoj tej blokadzie i TAK zobaczysz ze będzie działać bardzo dobrze i bedzie wytrzymawac wszystko wszedzie i zawsze;P !!:P
Pogadamy w Jaworznie Ja nie startuje w Jaworznie bo nie zdążę Swojego Zrobic
Ale na Trialu we WISLE stratuje
fajnie było się po droczyć do zobaczenia
hehe no do zobaczenia w przyszły weekend
zibi_4x4, te zdjęcia i blokada to moje autorstwo a wykonane bylo to z pięć lat temu znajomy do tej pory lata na 33'' bfg i wszystko ok pozdrawiam
pablo.tabs, gratuluje pomysłu i fajnie Wykonane wszystko mam nadzieje ze moja też będzie sie sprawdzać dobrze , juz zaczynam powoli montowac do przedniego Mostu
zibi_4x4, powodzonka ja właśnie zbroje swojego yj w mosty od gr-a i blokade na przód do tego
ZIBI_4x4 motaj motaj popieram ludzi którym się chce próbują coś zrobić i do tego muszą mieć talent, popieram Pozdrawiam
pablo.tabs, Dzieki , Wybierasz sie może na JEEP PARTY , albo do JAWORZNA ??
Powoli coś zaczyna powstawac z Blokadą , narazie powoli idą prace nad nią bo musze zmotac dwa XJ zamiast resorów WAHACZE
a tutaj zdjęcie lekkiego postępu
PABLO761 Również pozdrawiam !!
ZIBI_4x4 motaj motaj popieram ludzi którym się chce próbują coś zrobić i do tego muszą mieć talent, popieram Pozdrawiam
Kurde przeczytaj (jak umiesz) ze zrozumieniem to co powiedziałem, a gratulacje będziesz składał pod inny adres.
Zibi4x4 powiedz ,tacie żeby w to dalej nie brnoł szkoda kasy i czasu 510-051-755 pozdrawjam Krzysio
Chodziło mi o to ze nie ważne czy coś z tego wyjdzie czy nie ważne ze ktoś próbuje a może akurat będzie lepsze od arb bo mi tylko to co polskie smakuje po zagranicznym mam lakszerke najłatwiej jest krytykować
[ Dodano: 2010-05-08, 21:31 ]
pablo761, no zobaczymy co z tego będzie
A fajnie wahacze o wiele lepiej działają niz Resory !!!!!!!! Ale jak przecięty i Skrocony ??? to czemu se Krótkiego Jeepa nie KUPIŁEŚ ???:D:D
JA bo zaczynam Powoli motac swojego ale to Zdjęcia bede wystawiał z Postępami Pracy
Narazie niemam czasu na Swojego bo przerabiam dwa Xj tył na wahacze
Dlugość tych zabków nie maja nic wspolnego po zblokowaniu blokady z wytrzymałością To nie są dzwignie ,
są do momentu całkowitego zasprzęglenia a i po zasprzęgleniu w pwenym (mniejszym) stopniu też
obrazowo - czy odważyłbyś się to samo powiedzieć gdyby długość tych ząbków wynosiła np 0.5 metra - myślę, że nie
myślę, że w tym przypadku jest to jednak jakiś kompromis pomiędzy wytrzymałością ząbków a skutecznością zasprzęglenia która jednak rośnie wraz z długością ząbków
na oko nie wygląda na potencjalnie zbyt słabe choć bardziej przemawiałby do mnie ząb szerszy niż dłuższy
faktem jest też, że w laplanderach wszystko jest odciążone o przełożenie zwolnicy a to potężna różnica
dARTi, Widze ze nie oglądałeś dokładnie zdjęć , ze jest to most z rozłączaną połosią w tym wypadku zawsze po załączeniu pierwsze blokady zazębi sie ona w 100% a pózniej dołanczam połoś!!!! jezeli będe robił most bez rozłączanej półosi pomylśe może nad innym rozwiązaniem
Jestem zawsze otwarty na dobre pomysły mądrych ludzi